DaBeast Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Omdat iedereen zo een beetje een texture pack gaat posten, had ik besloten om die van mij ook maar eens te posten. Ik had deze pack oorspronkelijk gemaakt voor het GTI team, net toen ik 3 maanden was gejoined (februari 2005). Dus zitten er redelijk low quality textures in (256*256 en 128*128), wat toen nog redelijk normaal was voor die tijd (dus zeg niet dat het slechte qualiteits textures zijn , je bent niet verplicht het te downloaden). Containing in total 3863 GTA ready textures:200 textures from the "Natuur Pakket uit SA" (Thx Bradley H); 105 textures from the "Roads Pakket Uit SA" (Thx Bradley H); 448 textures from the pack of blaster (Thx Blaster); 103 textures from scetchup; 2054 photo realistic textures; and more! Hij is 335 MB zwaar en gehost op mijn high-speed server: Download. Voorbeelden: Vriendelijke groeten, DaBeast Edit: Site is down, check later opnieuw.. Edit2: Site is weer up . Bewerkt: 13 juli 2007 door DaBeast Reageren
EXIT Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 zal is kijken naar je textures, hopelijk vind je het geen enkel probleem dat ze in een mod voorkomen. greetz EXIT ps 40 procent gedownload >>> Door DaBeast: Tuurlijk vind ik dit niet erg, iedereen is vrij om deze textures te gebruiken <<< Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Echt super bedankt Hier heb ik echt veel aan! Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 zijn ze niet in verkeerd formaat zoals 128X256? of weet iemand hoe ik dat in een txd prop... Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 ok werkt die beter dan g-txd? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ok werkt die beter dan g-txd? Txd Workshop is de beste! De nieuwste is nog helemaal de beste! >>KLIK<< voor de nieuwste. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hoe installeer ik ze? allemaal handmatig? Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Bedankt voor al de reacties. Deze textures zijn bedoelt voor modders, en niet als mod. Hiermee bedoel ik dat dit geen mod is, maar dit kan enkel gebruikt worden bij het maken van mods. Daarom bevat de installer ook aleen maar afbeeldingen (textures) die verdeelt zijn in mapjes. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ah ok, maar ik ge het wel gebruiken voor gewone dingen in-game denk ik (de niet gemodde) dus is zie het wel als mod Reageren
Daanoes Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Nice man thnks man heb er veel aan Reageren
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 leuke deur die kan ik gebruiken voor me paintball arena!! Hoop het alvast bedankt en tot ziens Reageren
-Daan- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Dit is handig. Wedden dat hij in een van mijn mods komt Groetjes -Daan- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.