JeremyGFX Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hier is mijn Gaara sig rate maar Reageren
S()nny Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 goei sig van je render zit er mooi in..(goed gedaan) de BG past er ook goed bij .. de effecten op de achtergrond zijn gwoon mooi !! ik hep er niet zo veel op aan te merken KUTGW!! rate:9/10 gr S()nny Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Bedankt s()nny voor je rate nog meer mensen? Reageren
GFXMaster Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Mooie sig, kleuren matchen goed met elkaar. Ook de bg is leuk gedaan, het gaussianblur-effect op lighten staat heel mooi bij deze sig, weer een mooie sig van JeremyGFX. Hupakee, een 9,5/10, echt; i love deze sig. Reageren
M-Ree Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 De randjes die goed te zien zijn op de render, had ik ff weg ge blend/smudged. Verder vind ik de background en de render een beetje saai. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.