Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden. Ik wil een savegame helemaal uitgespeelt hebben, voor 100%. Wie wil deze taak op zich nemen? cheats mag, mods niet. het is trouwens versie 1

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:

Eigenlijk lijkt het me niet handig zo'n aanvraag te doen. Je zou natuurlijk gewoon een 100% savegame kunnen downloaden uit de downloadbase, dat scheelt ons weer. Niet dat we het niet voor je willen doen, maar waarschijnlijk moeten er nog erg veel dingen in gebeuren. Bovendien vreet dat alleen maar tijd. Ik raad je gewoon aan de dingen te doen waarvan je weet dat je ze kan. Mocht bijvoorbeeld de paramedic of een andere missie niet lukken, dan kun je deze het beste even los aanvragen.

Geplaatst:
Eigenlijk lijkt het me niet handig zo'n aanvraag te doen. Je zou natuurlijk gewoon een 100% savegame kunnen downloaden uit de downloadbase, dat scheelt ons weer. Niet dat we het niet voor je willen doen, maar waarschijnlijk moeten er nog erg veel dingen in gebeuren. Bovendien vreet dat alleen maar tijd. Ik raad je gewoon aan de dingen te doen waarvan je weet dat je ze kan. Mocht bijvoorbeeld de paramedic of een andere missie niet lukken, dan kun je deze het beste even los aanvragen.

ja maar bij een 100% savegame komt er altijd save game corrupted te staan, en op deze manier heb ik nog nooit problemen gehad

Geplaatst:
ja maar bij een 100% savegame komt er altijd save game corrupted te staan, en op deze manier heb ik nog nooit problemen gehad

In dat geval kunnen we het beste een oplossing voor het probleem zoeken, dus ik heb hier enkele oplossingen:

In dit topic vindt je een eventuele oplossing voor het 'savegame corrupted' probleem, wellicht dat je er wat aan hebt. Het is een soort van stappenplan waarmee je de foutmelding kan oplossen.

Een tweede eventuele oplossing is het maken van een gastaccount. Installeer GTA een keer opnieuw, puur voor de zekerheid. Meld je dan af, via: 'start > afmelden > andere gebruiker'. Als het goed is kom je bij een nieuw scherm, waarin je uit enkele accounts kan kiezen, waaronder je net nieuwe gast-account. Meld je aan op dat account, en speel via dat account. Een gast account maak je overigens op deze manier: 'Start > configuratiescherm > gebruikersaccounts > gast > gastaccount inschakelen.' Succes!

Geplaatst:

ja dat heb ik al geprobeert, maar het werkt niet, daarom probeer ik het nu zo

Geplaatst:

Helaas, dergelijke aanvragen als deze zijn niet toegestaan, aangezien de hoeveelheid aangevraagde missies ruimschoots overschreden wordt. Volgens de regels mogen er namelijk slechts drie missies per aanvraag worden behandeld, wat in sommige gevallen nog wel soepel bekeken wordt. Dit wil zeggen, dat aanvragen van vier á vijf missies meestal door de vingers gezien worden, wanneer dit eenmalig bij een bepaald persoon voorkomt.

Maar helaas, dit grote aantal kan ik niet toestaan, dus zet ik het topic bij deze op slot. :slotje:

Wellicht kun je nog wat met de tips van -Matthijs-, anders moet je maar even zelf op onderzoek uitgaan en/of hulp vragen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...