Remske Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hey, Ik ben zeer grote fan van wikiGTA, en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden. Staan jullie dit mij toe? Grz, Remske PS: ik heb eigenlijk deze account gemaakt om dit bericht te kunnen posten. Ik vond geen contactadres op WikiGTA. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Remske zei: Hey,Ik ben zeer grote fan van wikiGTA, en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden. Staan jullie dit mij toe? Grz, Remske Ik heb het recht er niet toe om je daar toestemming voor te geven, maar deze informatie kun je gewoon zelf uit de bestanden halen. In het bestand 'handling.cfg' staan alle snelheden van alle voertuigen. Het 'ID' van de voertuigen staat in de 'carcols.dat'. Beide bestanden bevinden zich in de 'Data' map en kunnen met kladblok kunnen worden geopend, om zo de nodige informatie te krijgen. Reageren
Remske Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 -Matthijs- zei: Remske zei: Hey,Ik ben zeer grote fan van wikiGTA, en ik ben bezig aan een voertuigbeschrijvings-guide over GTA - Vice city voor GameFaqs.com, en ik vraag me af of ik de snelheid van de voertuigen zou kunnen gebruiken. Ik ben bereid om de naam WikiGTA + URL + Namen van jullie keuze te vermelden. Staan jullie dit mij toe? Grz, Remske Ik heb het recht er niet toe om je daar toestemming voor te geven, maar deze informatie kun je gewoon zelf uit de bestanden halen. In het bestand 'handling.cfg' staan alle snelheden van alle voertuigen. Het 'ID' van de voertuigen staat in de 'carcols.dat'. Beide bestanden bevinden zich in de 'Data' map en kunnen met kladblok kunnen worden geopend, om zo de nodige informatie te krijgen. Heb het spel op PS2, maar nu ik dit weet, kan ik direct verderwerken! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.