Jump to content

Wie heeft Andreas '07?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Wie van jullie heeft Andreas '07? (is een GTA SA mod)

Als iemand die hebt met aldie autos zou ik dan die bestandjes mog gta3.img en die andere textures?

Want als ik een auto install lukt het op de een of ander menier niet.

Alvast bedankt.

Bernt van Dongen.

Bewerkt: door bernt
Geplaatst:
Hallo,

Als iemand die hebt met aldie autos zou ik dan die bestandjes mog gta3.img en die andere textures?

Alvast bedankt.

Bernt van Dongen.

Ik niet dat iemand de moeite zal gaan nemen het bestand naar je toe te sturen. Niet omdat het niet mag, nee, het bestand is daar te groot voor. Het bestand zelf is al heel groot, maar met mods zal het bestand nog groter zijn dan normaal. Uploaden gaat heel veel tijd kosten, dus ik denk dat we je beter kunnen helpen bij het installeren van de mod. Je geeft aan dat het niet wil bij het installeren van voertuigen, dus misschien kun je daar iets meer informatie overgeven. Wat gaat er mis of wat lukt niet?

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Alvast bedankt.

Bernt van Dongen.

Ik niet dat iemand de moeite zal gaan nemen het bestand naar je toe te sturen. Niet omdat het niet mag, nee, het bestand is daar te groot voor. Het bestand zelf is al heel groot, maar met mods zal het bestand nog groter zijn dan normaal. Uploaden gaat heel veel tijd kosten, dus ik denk dat we je beter kunnen helpen bij het installeren van de mod. Je geeft aan dat het niet wil bij het installeren van voertuigen, dus misschien kun je daar iets meer informatie overgeven. Wat gaat er mis of wat lukt niet?

Hoii,

Oke zal het even uitleggen.

Ik ga zeg maar een nieuwe taxi installe jeuj hij werkt.

Maar doe ik iets anders dan start de game niet meer op:S

Dan moet ik gta sa opnieuw installe ondertussen al 15 keer gedaan.

Bewerkt: door bernt
Geplaatst:
Hoii,

Je omschrijving maakt het voor mij nog niet echt duidelijker. Ik maak dit er uit op: je installeert een voertuig, deze doet het. Je wilt dan nog iets installeren, maar dan werkt het niet meer? Het lijkt me sowieso beter als iemand je gewoon uitlegt hoe je de mod installeert. Het zou handig zijn als je even een link naar de download wil geven, zodat ik of iemand anders er even naar kan kijken. Tevens lijkt het me het beste de tot nu toe aangebrachte mods weer te verwijderen. Heb je hier geen back-up bestanden meer van, installer GTA dan even opnieuw.

Geplaatst:
Hoii,

Je omschrijving maakt het voor mij nog niet echt duidelijker. Ik maak dit er uit op: je installeert een voertuig, deze doet het. Je wilt dan nog iets installeren, maar dan werkt het niet meer? Het lijkt me sowieso beter als iemand je gewoon uitlegt hoe je de mod installeert. Het zou handig zijn als je even een link naar de download wil geven, zodat ik of iemand anders er even naar kan kijken. Tevens lijkt het me het beste de tot nu toe aangebrachte mods weer te verwijderen. Heb je hier geen back-up bestanden meer van, installer GTA dan even opnieuw.

Hoi,

Ik weet wel hoeje die autos instalt maar het vage is dat je een auto het doet en de rest dan niet meer:S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...