Jump to content

Vice city dj's in san andreas ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist al dat lazlow in gta sa was maar klopt het ook dat maurice chavez van vcpr en fernando van emotion.93 in gta san andreas zitten ? want ik zie hun namen in het boekje staan maar zelf heb ik hun nooit gehoord.

Ik hoop dat hun er wel in zitten want hun zijn mijn favoriete dj's van gta vice city.. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wist al dat lazlow in gta sa was maar klopt het ook dat maurice chavez van vcpr en fernando van emotion.93 in gta san andreas zitten ? want ik zie hun namen in het boekje staan maar zelf heb ik hun nooit gehoord.

Ik hoop dat hun er wel in zitten want hun zijn mijn favoriete dj's van gta vice city.. :tu:

Er zitten inderdaad DJ's van Vice City in San Andreas. Zelf heb ik menigmaal Fernando langs horen komen, hij is volgens mij te beluisteren op WCTR. Tevens zat hij ook in GTA3, op Chatterbox. Het is eigenlijk heel normaal dat dezelfde DJ's in het spel zitten, aangezien voice-acting van de DJ's niet per definite vervangen hoeft te worden. Of Maurice Chavez in San Andreas weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb hem nog niet gehoord in ieder geval.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Dan denk ik het ook niet want er is een item gardening with maurice maar ik denk niet dat maurice chavez van een talkshowpresentator naar een tuin/reis programma is verplaatst het zou wel kunnen maar ik denk tog dat het om een andere maurice gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...