Jump to content

videokaart voor gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

gta sa ziet er met mijn standaart videokaart niet uit dus ik wil een betere kopen dus wat voor een raden jullie me aan want ik krijg veel schokkende en foeilelijke beelden met deze videokaart en de draw distance is ook om niet naar huis te schrijven met een goeie videokaart bedoel ik dus egt een hele goeie en vertel ook waar ik die kan kopen en hoe duur het is anders kan je ook je eigen ervaring met die videokaart posten ik zou het erg waarderen

PS: krijg je minder lag bij een online spel als je een betere videokaart hebt ?

Geplaatst:
gta sa ziet er met mijn standaart videokaart niet uit dus ik wil een betere kopen dus wat voor een raden jullie me aan want ik krijg veel schokkende en foeilelijke beelden met deze videokaart en de draw distance is ook om niet naar huis te schrijven met een goeie videokaart bedoel ik dus egt een hele goeie en vertel ook waar ik die kan kopen en hoe duur het is anders kan je ook je eigen ervaring met die videokaart posten ik zou het erg waarderen

Ik raad iets als een ATi Radeon x1550 aan.

Die is niet megagoed, maar wel zat goed genoeg voor GTA:SA.

ps. afhankelijk van de rest krijg je minder lag.

Geplaatst:

Deze videokaart raad men aan: Videokaart: 128 (of meer) MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

En deze heb je minimaal nodig: Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Bron: WikiGTA

Geplaatst: (bewerkt)
Deze videokaart raad men aan: Videokaart: 128 (of meer) MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

En deze heb je minimaal nodig: Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Bron: WikiGTA

Maar dat is maar net genoeg om het spel te spelen. Met een minimale 128 MB kaart ziet het spel er ook niet uit.

Verder zou iedere ATi Radeon X.... .. / HD.... .. en elke nVidia Geforce 7... van meer dan €50 (bij een goedkope winkel) goed genoeg moeten zijn.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

Lag heeft weer te maken met je internet, wat is je ping als je aan het spelen bent?

als ik Counterstrike speel, speel ik meestal rond de 20 ping (NL servers 5-10)

maar als je spel stottered (dus zonder hoge ping) dan zou het dus aan de rest van je hardware kunnen liggen..

Geplaatst:

dat is raar op mn oude pc heb ik een Geforce 2 64MB videokaart en daar loopt hij met de 2 na laagste resolutie redelijk :cab:

Geplaatst:

Oke ik heb mijn antwoord en dat van die onlinespel was niet zo heel belangrijk was gewoon om even te weten of het ook aan de videokaart kan liggen want ik heb meesta een redelijke ping dus iedereen bedankt :cya:

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...