Tunix Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Weet iemand hoe ik twee filmpjes aan elkaar kan maken? Met Windows Movie Maker lukt het niet want die ondersteunt geen MP4... Alvast bedankt. Reageren
BaasB Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Tja, je kunt misschien even een gratis trial van Camtasia downloaden. Dat kan op deze site: Klik. Met Camtasia kun je redelijk veel, je kunt veel type filmpjes openen, en de filmpjes als veel types opslaan. Ik denk dat het hiermee wel moet lukken, maar ik kan je niks garanderen. Veel succes. Als je nog vragen hebt over Camtasia mag je ze natuurlijk gerust stellen. Bewerkt: 15 juli 2007 door BaasB Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Je kan het proberen te converteren.. Hier een link van een programma ImTOO WMA MP3 Converter 2.159 http://www.mp3towav.org/download/wma-mp3-converter-21713.exe Converteert MP4 naar Mp3. Reageren
Tunix Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Hij is voor op mijn PSP en die ondersteunt alleen MP4, dus converteren is ook geen optie. @BaasB: Volgens mij ondersteunt die ook geen MP4, tenminste, ik kan de bestanden niet openen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.