Jump to content

Linkin Park live

Recommended Posts

Geplaatst:

chazychazsn2.png

Het heeft me meer tijd gekost dan ik zelf had gedacht. Ik ben op zoek geweest naar tutorials die mij een enige aanwijzing konden geven over hoe je moet smudgen. Er is nooit een volledig gesmugde signature gemaakt. Dit zou dan ook mijn eerste zijn :)

Misschien nog wat smudgen op Chester's hand en linkerbovenkant. Op een of andere manier vind ik niet echt een goede manier om zijn bovenkant te smudgen. Rate's en tips zijn meer dan welkom ^_^

Geplaatst:

leuk gedaan allemaal maar denk eraan dat je niet teveel moet smudgen, kijk nu bijvoorbeeld naar de nek van onze lieftalige zanger, lijkt net of hij daar een stuk mist *je zou dit stuk van de smudge weg kunnen halen*

verder vind ik het een mooie sign, de style past wel bij linkin park en de stock.

8,6/10

Geplaatst:

Bedankt .Djanick voor je reactie!

Ik had inderdaad die fout zelf niet opgemerkt. Een verbeterde versie komt er wanneer er meer reacties komen.

Dat is een hint ^_^

Geplaatst:

Je hebt er teveel mee geknoeid, maar het is jouw signature natuurlijk. De scanlines zijn hinderlijk en de tekst leidt af. Probeer één trekpunt te krijgen door middel van scherpte en lichtbronnen.

chesterkr8.png

Als ik naar deze kijk zie ik er een topsig in. Hetgeen rondom het hoofd had verder naar buiten moet gaan en langzaam vervagen. De donkere rechterhoek is ook een mooi beginpunt om 'donker' het donkerst te zijn. Je zou bijvoorbeeld lichtbronnen bij z'n handen en rechts boven z'n hoofd kunnen plaatsen.

Al met al toch een leuke sig. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...