Kinzorro Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Hey jongens, Ik heb pas een nieuwe PSP gekregen van mn broer samen met GTA:VCS. Al na een paar dagen liep Vic automatisch naar rechts in cirkels als je de analoge stick beetje naar rechts bewoog. Raar genoeg geld dit niet in voertuigen maar als je mikt met een sniper rifle en naar rechts beweegt en dan "R" weer loslaat loopt ie weer naar rechts. Eerst dacht ik dat het aan mn spel lag maar omdat het steeds aanhoud ook al doe ik het spel opnieuw erin en eruit weet ik het niet meer zeker. Heeft iemand een tip of zelfs een oplossing om dit te verhelpen? Thnx!!! Grz, -Kin- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Als ik mijn PlayStation Portable opstart heb ik ook wel eens dat het analoge joystickje in een "verdraaide" houding zit, waardoor in een game (zoals GTA Vice City Stories) het hoofdpersonage bijvoorbeeld naar rechts blijft lopen. (Dit heb ik overigens ook wel eens bij de PlayStation 2.) Dit is dan gewoon een kwestie van het joystickje de goede houding induwen, zodat de PSP niet meer naar het spel doorstuurt dat het hoofdpersonage naar rechts moet lopen. Aangezien je op een PSP geen externe hardware kan aansluiten (m.u.v. een camera'tje en dergelijke, maar dat even terzijde) zou het best wel eens kunnen zijn dat van binnen, vlak achter het analoge joystickje, iets verbogen of verschoven is (ik bedenk ook maar wat) zodat steeds in je PSP de opdracht gegeven wordt dat het hoofdpersonage naar rechts moet lopen. Immers is het analoge joystickje ook maar een besturing die jíj aan moet drijven, maar als ertussenin iets fout zit kan het best wel eens daar aan liggen. Mocht dit niet of juist wel het geval zijn, dan zul je volgens mij meer baat hebben aan iemand die jou hierbij perfect advies kan geven, want ik heb dus totaal geen verstand van het uit elkaar halen van de PSP. Wat je in ieder geval ook doet, wees voorzichtig, want een PSP is (naar mijn mening) te duur om zomaar kapot te laten gaan. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Bedankt voor je reactie, Pietje ll ! Het is best vaag want dit probleem heb ik niet bij andere spellen...Blijkbaar ligt het dan toch aan het spel. Ach ja, ik zie het verder wel anders ga ik ff naar Dixons. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.