Marsters,Lights Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 kan iemand mij goeie uitleg geven over de laaste missie van de Fly school ik heb al op wikigta.nl gekeken maar dat leverde ook niets op Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik neem aan dat je 'Parachute onto target' bedoeld. Deze is niet zo heel moeilijk. Je wordt uit het vliegtuig geworpen, op het 'target'(doelwit) af. Ten eerste is zeer belangrijk: Kom niet aan de toetsen voor links of rechts! Als je gedropt word, zul je precies recht voor het doelwit zitten, dus links of rechts corrigeren is niet nodig. Net nadat er 'Open your parachute' staat, doe je je parachute open. Je voorwaarste en neerwaarste snelheid kun je regelen met het pijltje naar onder. Als je deze indrukt, ga je meer naar voren en minder naar beneden. Als je deze loslaat, ga je weer gewoon. Kien het zo precies uit dat je middenop de honderd land, en zo snel mogelijk. Het kan helpen om je grafische settings (Options menu -> Graphic settings -> Visual GFX quality 'low' en advanced -> screen resolution 800x600) lager te zetten. Dan hapert het minder bij het vallen door de wolken en ben je dus sneller beneden. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Nog een kleine toevoeging op Flying Dutchman, zo doe ik het altijd: Ga nadat je uit het vliegtuig bent met je pijltje recht naarvoren, na 23 seconden open je je parachute en dan houd je de knop in waarmee je het verst vooruit komt, bij mij is dat S. Die houdt je dan ingedrukt en als het goed is kom je dan precies in de 'roos' en heb je goud . Reageren
Marsters,Lights Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ik heb hem al gehaald ik zal wel zeggen hoe als je uit het vliegtuig word geworpen moet je je linker analog stick naar voren drukken of naar achter (weet ik effe niet meer) en als je je parachute moet opendoen doe dat dan meteen en landen maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.