herobriner007 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars ⊂_ヽ \\ \ ͡° ͜ʖ ͡°) Bewerkt: 8 januari 2015 door herobriner007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars Echt wel Ik zou het liefste in LV willen wonen, of een blokhutje in een bos willen hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars Ghost cars bestaan wel degelijk; beschadigde Glendale(s). Er zitten geen geesten in, maar ze spawnen wel in het originele spel. http://nl.wikigta.org/wiki/Ghost_Glendale Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Vinewood hills of ergens in de rijke wijken van Las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars Ghost cars bestaan wel degelijk; beschadigde Glendale(s). Er zitten geen geesten in, maar ze spawnen wel in het originele spel. http://nl.wikigta.org/wiki/Ghost_Glendale Ok maar dat heeft niks met geesten te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Ik heb een tijdje wel aan roleplay gedaan in San Andreas, maar ik zou het liefst in een platteland wonen. Dus denk aan een dorp zoals Palamino Creek, waar je een klein huisje hebt, maar een enorme Huntley of Landstalker. En dan lekker door het platteland rijden. Wat mij ook wel leuk lijkt, is in een dorp wonen zoals Bayside met een enorme villa vlakbij het water, zodat je lekker kan varen met een boot. The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars Ghost cars bestaan wel degelijk; beschadigde Glendale(s). Er zitten geen geesten in, maar ze spawnen wel in het originele spel. http://nl.wikigta.or.../Ghost_Glendale Ok maar dat heeft niks met geesten te maken. Nog steeds vond men het goed om de naam van dit voertuig Ghost Glendale te noemen. Het is een verlaten auto, total loss en helemaal verlaten. Maar goed, dat is gewoon iets wat de fans hebben genoemd en niet Rockstar Games zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Hoewel ik het heerlijk vind om rond te wandelen in de stad, zou ik toch wat liever wonen in de buitengebieden. Mijn droomstekje zou dan waarschijnlijk ergens rondom El Quebrados zijn, ik heb altijd al iets gehad met dat dorpje. Hoewel Red County en Flint County ook twee fantastische gebieden zijn, lokt het me iets minder dan Tierra Robada. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Bayside spreekt met toch het meest aan. lekker rustig stadje/dorpje aan zee waar niemand je lastig valt. Heerlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2015 (bewerkt) Santa Maria Beach, Lekker elke dag chillen in de zee Bewerkt: 9 januari 2015 door Matthias1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2015 Ik zou toch wel in de grote stad willen wonen, en dan heeft Marina in Los Santos mijn voorkeur. En dan vaar ik zo met m'n bootje naar m'n tweede huisje in Bayside. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2015 The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars Ghost cars bestaan wel degelijk; beschadigde Glendale(s). Er zitten geen geesten in, maar ze spawnen wel in het originele spel. http://nl.wikigta.or.../Ghost_Glendale Ok maar dat heeft niks met geesten te maken. en dit heeft geen zak met het topic te maken >>> Door Foreigner97: En deze reactie evenmin... <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2015 Ik zou wel in San Fierro willen wonen, bij het vliegveld zodat ik makkelijk overal heen kan vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2015 Grove street nigga Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2015 (bewerkt) Een leuk huisje in Prickle Pine, Redsands West of Santa Maria Beach lijkt me wel wat. Liever een wat meer gewone wijk dan bijvoorbeeld tussen de 'rijke stinkerds' in bijv. Vinewood Bewerkt: 14 januari 2015 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2015 Las Venturas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.