Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een gebouw gemaakt en ik kan er gewwon doorheen lopen wat moet ik daar aan doen?

Bewerkt: door gtajohan
Geplaatst:

Geef wat meer informatie over je probleem; voor welke GTA, welke programma's gebruik(te) je, welke versie van COL (1,2 of 3) gebruik je,... Als je alles net hetzelfde als [deze] tutorial doet, kan er vrijwel weinig misgaan. Wat ik denk dat er mis is, is dat je de colnaam (intern en extern) niet hetzelfde als de modelnaam hebt. Of op de een of andere manier is je COL verschoven (of verdwenen) zodat je er gewoon dwars doorheen kan lopen. Probeer rustig opnieuw, en vergelijk met de tutorial. Als je dan nog hetzelfde probleem hebt, kan je altijd bij mij aankloppen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Checklist:

- Zorg dat je drawdistance van je normale object (niet je lot object) niet meer dan 300 is.

- Importeer je dff en je col met de IO scripts en kijk of ze op dezelfde plaats staan.

- Zorg dat je COL kleiner is dan 256x256 coordinaten

- Open je COL met Col Editor II van Steve-M en kijk of hij goed is...

- ...krijg je dan alleen een box te zien, dan moet je je model opnieuw exporteren, maar voor het exporteren je model converten naar editable mesh.

Succes :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...