sevaboy Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Type: Signature Stijl: / Grootte: 500X150 en 100KB Afbeelding: Klikkie Tekst: Seva aan de onderkant,in een donkerrode kleur! Rand: Geen rand Kleuren: Zoals dit hier : Klikkie (het kleur in het oog en aan de onderkant) Render (optioneel):Geen render Extra (optioneel):/ Bij voorbaat dank!
Matiscus Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Die doe ik wel even... Ik heb toch niks te doen. Ik edit mijn post wel als het klaar is. EDIT: Ik heb hem even gemaakt voor jou, bovendien heb ik wel een stroke toegevoegd... Want zonder stroke vond ik de signatuur niet echt mooi... Bewerkt: 12 juli 2007 door Matiscus
sevaboy Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Die doe ik wel even... Ik heb toch niks te doen. Ik edit mijn post wel als het klaar is.EDIT: Ik heb hem even gemaakt voor jou, bovendien heb ik wel een stroke toegevoegd... Want zonder stroke vond ik de signatuur niet echt mooi... Thanks,echt bedankt!
Recommended Posts