:-Bloodstorm-: Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) Sommige cheats werken niet zoals fat en muscle werken niet iemand een verklaring? sorry als het hier niet juist staat Bewerkt: 18 december 2004 door :-Bloodstorm-: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 dan voer jij ze denk ik verkeerd in want ik ben een nieuwe spel begonnnen met cheats en alle cheats werken bij mij behalve oneindig gezondheid en nog eentje iig de nieuwe cheats werken allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ook de muscle cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ook de muscle cheat? ik zeg net ''alle nieuwe cheats werken'' dus natuurlijk ook de muscle cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 klopt allemaal werken ze behalve die van het oneindig leven en van de romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Die van de romero doet het gewoon bij mij hoor :unsure: De enige cheats die NIET werken zijn de oneindig leven cheat en de respect upgrade cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 sorry ik had het verkeert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooki Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Bij mij doet devolgdende cheat het NIET : Verander Character Model Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 De respect upgrade doet het bij mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 De respect upgrade doet het bij mij wel doet hij het egt??? kun je mij dan meschien ff die cheat doorgeven bij mij doet hij het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 bij mij werken alle cheats, (althans bij de playstation van m'n vriend) alleen de armor cheat en de fat cheat niet (lekker belangrijk cheats ik speel het liever eerlijk uit...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 ik zou het eerst zonder cheats uitspelen en dan lkkr gaan cheaten als je het hebt uitgespeeld B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The xbox lover Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 i love cheating maar oneindig gezondhied werkt niet!!! :crying: :crying: :crying: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 De respect upgrade doet het bij mij wel bij doet deze cheat het niet waarom bij jou wel???? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 volgens mij l*lt ie man die respekt code doet het helemaal niet :huh: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.