Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 miss gebruikt hij cheat disc. Dunno :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 weet iemand of maybe of die verander character model cheat bij iemand anders wel werkt zo ja kun je die cheat ff zeggen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ik probeerde deze en die werkte : Verander Character Model: Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right als je dood gaat ben je wel gwn weer CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 insane bij mij doet deze cheat het helemaal niet dat is wel jammer maar ja en respect upgrade doet het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 op gta games is ook een cheat van oneindig gezondheid maar die doet het helaas niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stanb Geplaatst: 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2021 Bij mijn doen 0 cheats er iemand een idee. Al meerdere soorten geprobeerd en al van verschillende sites Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.