Jump to content

Wie weet?


Rogiertjuuuh

Recommended Posts

Hallo alle,

ik vroeg me af, of jullie misschien al een beetje weten van gta4

me vrienden zeggen allemaal dat je in de nieuwe gta niet meer kan vliegen met jets,

wat vinden jullie ervan?

en wat kan je nog meer nieuw doen, in gta4.

En nog een vraagie: Klopt het dat gta4, 6 keer groter wordt dan gta san andreas(vond ik ook al redelijk groot :puh:),

me vrienden zeggen allemaal dat het niet klopt

groeten Rogiertjuuuh

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst heet ik je welkom op het forum! :D

Ik zal je vraag proberen zo goed mogenlijk te beantwoorden door de belangrijkste feiten van GTA IV op een rijtje te zetten. Er is de laatste maandan namelijk aardig wat nieuws naar buiten gekomen. Over je vraag of De stad van GTA IV 6 keer zo groot zal zijn moet ik nee antwoorden. Het is zelfs iets kleiner als SA maar er zit geen woestijn o.i.d. in. De hele ruimte zal benut worden door stad waardoor je waarschijnlijk het gevoel zal krijgen dat het groter is dan SA. Ik zal hieronder nu even een rijtje maken van de belangrijkste punten die de laatste tijd naar buiten gekomen zijn.

- GTA IV speelt zich af in Liberty City, Rockstar gaat een goede kopie van het echte NY maken.

- De naam van de hoofdrolspeler zal dit keer Niko Bellic zijn. Hij is een oost eruopeaan(vermoedelijk rus)

- Niko gaat naar Liberty City omdat hij van zijn neef die daar woont dat het daar geweldig is.

- Zijn neef vertelt hem dat hij rijk is maar in werkelijkheid is hij een arme immigrant die een taxibedrijfje runt.

- Vliegtuigen zullen niet aanwezig zijn. Helicopters daarentegen wel.

- Deze GTA wordt realistischer en serieuzer dan vorige GTA's. Geen jetpacks en dat soort onrealistische dingen.

- Niko zal een mobiele telefoon hebben die een grote rol zal spelen in het spel. Je kan hier ook foto's mee maken.

Dit zijn zo'n beetje de belangrijkste feiten. Er zijn ook nog heel veel kleine details bekend aan de hand van trailers en

previews van gamebladen en site's Een paar topics en pagina's waar je nog veel kleine feitjes kan vinden zijn onder andere de volgende:

- Wikigta - GTA IV homepage. De site waar alle info over GTA centraal staat.

- Het feiten topic In dit topic staan een heleboel feiten opgesomd die zijn ontdekt aan de hand van previews.

- Trailer 1 onderzoek. In dit topic staan zo'n beetje alle dingen die in de 1e trailer zijn ontdekt.

- Trailer 2 onderzoek Zelfde als bovenstaand alleen dan van de tweede trailer.

- Geruchten topic. In dit topic vind je geen feiten maar het staat wel vol geruchten die soms waar blijken te zijn.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg heb geholpen! Als je nog vragen hebt voel je vrij om ze te stellen, ik en anderen zullen je graag helpen!

Groetjes, :cya:

Boris H.

Edit: @: uniQueGTA: Sorry, het was ook al laat. :puh:

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

uuhhm ze zeggen allemaal dat gta4 kleiner wordt,

hoeveel kleiner?

kan je als je alle platteland weghaald en dat wat je nog over houdt, vergelijken met gta san andreas?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is allemaal nog niet helemaal duidelijk maar ze zeggen dus dat je in zoveel gebouwen kan dat als je die allemaal meerekent met de oppervlakte, dat het intotaal dezelfde grootte zal hebben als San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Het is allemaal nog niet helemaal duidelijk maar ze zeggen dus dat je in zoveel gebouwen kan dat als je die allemaal meerekent met de oppervlakte, dat het intotaal dezelfde grootte zal hebben als San Andreas.

Wie zegt dat??

Link to comment
Delen op andere websites

Dan Houser, analysten, mensen van Rockstar. Wees maar gerust, indien GTA IV kleiner wordt dan San Andreas, maakt mij niks uit. Deze GTA wordt toch de beste (hoop ik toch ^_^ )

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

Dan Houser, analysten, mensen van Rockstar. Wees maar gerust, indien GTA IV kleiner wordt dan San Andreas, maakt mij niks uit. Deze GTA wordt toch de beste (hoop ik toch ^_^ )

Ik denk niet dat deze de beste wordt...want ik hoop dat er nog genoeg andere GTA's uitkome die beter zijn

totdat er eentje uitkomt die perfect is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat deze de beste wordt...want ik hoop dat er nog genoeg andere GTA's uitkome die beter zijn

totdat er eentje uitkomt die perfect is

Geen enkele GTA is perfect en geen enkele GTA zal ooit perfect worden, want het kan altijd beter. De volgende GTA na GTA IV wordt weer een stukje beter als GTA IV en die daarna weer enz.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Dutchy3010: Hou je moderatorgedrag alsjeblieft voor je... :)<<<

ONTOPIC:Ik vind het juist leuker een kleiner gebied..Beter een klein gebied met allemaal grote straten dan een grootgebied met allemaal kleine straatjes

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Dutchy3010: Hou je moderatorgedrag alsjeblieft voor je... :)<<<

ONTOPIC:Ik vind het juist leuker een kleiner gebied..Beter een klein gebied met allemaal grote straten dan een grootgebied met allemaal kleine straatjes

Maar als je een klein gebied met groote straten hebt dan is dat gebied grooter als een groot gebied met kleine straten :? Tog :puh: Nou ja het zal wel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Dutchy3010: Hou je moderatorgedrag alsjeblieft voor je... :)<<<

ONTOPIC:Ik vind het juist leuker een kleiner gebied..Beter een klein gebied met allemaal grote straten dan een grootgebied met allemaal kleine straatjes

Wat maken de straten uit in de grote dan? of je nou in GTA San Andreas alleen kleine straten had zou het nog even groot zijn dan als het alleen grote straten had hoor. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...