madness 609 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist )
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist ) miss zal de volgende GTA gewoon 10 keer beter kunne zijn... ik denk niet dat het aaltyd 1 van de beste games zal blijve er komen nog genoeg games uit
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist ) Zeg, dan krijg jij een dure begrafenis! Tegen die tijd zal gta 1 wel een collecters/item ofzo zijn van een paar duizend euro!
-->nick<-- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist ) Zeg, dan krijg jij een dure begrafenis! Tegen die tijd zal gta 1 wel een collecters/item ofzo zijn van een paar duizend euro! Dat weet je niet want je weet niet wanneer hij dood gaat
sanfuck Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Inderdaad, deze dag kan ook zijn laatste zijn, misschien wel door iemand die het spel te serieus neemt en het mee de straat opneemt en zelf in de rondte begint te schieten
Dutchy3010 Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Voor alle feiten die bekend zijn over GTA 4, kan je kijken op WikiGTA en natuurlijk op dit forum in onder andere de trailer topics. Het lijkt mij wat overbodig om die dingen hier allemaal te gaan herhalen...
Recommended Posts