Jump to content

Wie weet?


Rogiertjuuuh

Recommended Posts

GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist )

Link to comment
Delen op andere websites

GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist )

miss zal de volgende GTA gewoon 10 keer beter kunne zijn... :duh: ik denk niet dat het aaltyd 1 van de beste games zal blijve er komen nog genoeg games uit

Link to comment
Delen op andere websites

GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist )

Zeg, dan krijg jij een dure begrafenis! :D Tegen die tijd zal gta 1 wel een collecters/item ofzo zijn van een paar duizend euro! :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTa zal altijd en dan ook altijd 1 van de beste games zijn en blijven en ik hoop dat ie er nog steeds is als ik dood ben (lol ik laat me begraven met iedere gta game in me kist )

Zeg, dan krijg jij een dure begrafenis! :D Tegen die tijd zal gta 1 wel een collecters/item ofzo zijn van een paar duizend euro! :)

Dat weet je niet want je weet niet wanneer hij dood gaat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...