S()nny Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 ik hpe een niwe sig gemaakt van de game crysis ik hoop dat jullie hm leuk/mooi vinden want dat vind ik wel !! hier is die: graag rates & comments gr S()nny Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 leuke sign, je gaat er op vooruit ik vind de bg goed passen bij de render, misschien wel ietsjes eenvoudig maar dat past er juist bij. render, leuk laten verdwijnen recht onder alleen aan het uiteinde van je wapen zie je nog dat die schoot, dat witte kan je beter weghalen tip: misschien ook leuk om rechtsonder bij je render daar brushes erover te doen *mist* zodat het lijkt of hij uit een wolk komt en schiet cijfer: 7,7/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) bedankt djanick voor je rate !! nog meer mensen? Bewerkt: 13 juli 2007 door S()nny Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 ik vind deze wel mooi gemaak t de BG past goed bij je render hij is mooi rustig en de render is er goed ingeplaatst. voor de rest heb ik er niet zoveel over te zeggen een 8/10. Reageren
S()nny Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 *bump* nog iemand? >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.