Jump to content

Wat doe jij veel bij San Andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou, mijn vraag is: Wat doe jiji veel bij San Andreas?

Ik gebruik San Andreas voornamelijk om lekker rond te touren... De ene keer met een Rancher, de andere keer op een Wayfarer, met een Dodo of bijvoorbeeld met éen of andere boot...

Doe jij dat ook? Of knal jij iedereen en alles neer wat je ziet?

Zeg het maar!

Geplaatst:

Ik gebruik San Andreas voornamelijk om lekker rond te touren... De ene keer met een Rancher, de andere keer op een Wayfarer, met een Dodo of bijvoorbeeld met éen of andere boot...

Zeg het maar!

ik gebruik gta nu ( omdat ik hem uitheb) om mijn eigen misies te verzinen.

dan verzin ik bijvoorbeeld dat ik een drugs daeler ben ofzo.

of van de politie :schater:

en tour ook weleens

Geplaatst:

Eigelijk is GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS om mensen dood te schieten voor geld,wapens enz.

Maar er zijn ook goede en mooie wegen om over te rijden,bijvoorbeeld bij Angel Pine (Dit is Angel pine)daar kan je mooi over de mount chiliad rijden maar ook de omwegende weggetjes zijn ook wel gaande.

Geplaatst:

Ik tour ook veel (het liefst met de Huntley)

Alleen zo jammer dat het andere verkeer niet kan rijden :duh:

Ze gaan altijd zomaar naar links of naar rechts als jij langs rijd... heel storend :7

Geplaatst:

Ik doe zo een cop uniform aan en dan doe ik een mod dat je beeld in de auto er net zo uit ziet als wanneer je egt in een auto zit (je ziet je handen aan het stuur en het dashboard) en dan ga ik COPS spelen zo van

Centrale : There is domestic violence in sector A 31 nearby units check it out

Ik : This is 12-24 copy im on my way

Centrale : 12-24 do you need backup ?

Ik : Shots fired in need of backup !!!

Centrale : All units officer under fire get over there quick !!!

Dat is egt zo lache

Geplaatst:

Meestal verken ik het hidden Interior universe. Maar ook een 6 sterren wanted level maken en dan zo lang mogelijk overleven is leuk. :tu:

Iets wat ik de laatste tijd vaak doe is met een van mijn sportwagens Mount Chiliad af racen en dan proberen niet uit de bocht te vliegen. :D

Geplaatst:

soms ga ik gewoon wat rondrijden met een auto ofzo en stap ik af en toe eens uit om iemand neerte schieten of men auto verversen.wat ik ook vaak doe is politie bevechten :dans: dan schiet ik eerst wat mensen neer nen dan wat politie en ja van het een komt het ander en voor je het weet zit je met 4 sterren.en dan maar proberen ontsnappen tot ik doodgeschoten ben ^_^

Geplaatst:

Ik doe gewoon missies als ze er zijn. Maar ik doe ook vliegen in helie's vliegtuigen of gewoon mensen neerknallen. Bij GTA San Andreas ken je heel veel doen dus je ken haast alles doen wat je wil. Maar het meeste ga ik in helie's of in vliegtuigen vliegen. Of ik ga in een Hunter en ik laat dan 4 sterren achter me aan komen, en dan komen er politieheliekopters achter me aan en dan schiet ik ze met een Hunter kapot. Of ik ga in een Hydra vliegen en stunten maken. Of in boten varen is ook wel leuk. Of ik ga gewoon rondrijden me gangsters meenemen naar San Fierro en ik schiet dan met mijn gangsters de Traid's neer. Dus ik doe ook eigenlijk allemaal verschillende dingen dat is wel prettig. Of parachut springen.

Geplaatst:

Ik lijk neteen journalist ik maar heel veel foto's van zonsondergang en zo!

Hier een van mijn mooiste!

Geplaatst: (bewerkt)

Vooral poolen, modden, cheaten, voertuigen opvoeren en stunts maken op het vliegveld ^_^

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:

Zeg het maar!

Ik doe precies zoals jij.

Ik pak iedere keer een andere voertuig en

reis door hele San Andreas.

Geplaatst:

Yeah, de NRG-500 is mijn voertuig waar je mij dan ook het meeste op ziet zitten.

Dan ga ik goede plekken zoeken voor grote + hoge jumps te maken en dan ga ik ze testen!

Maar heel vaak zit ik ook in het Hidden Interior Universe van GTA San Andreas.

Geplaatst:

Net zoals ik gister dit topic sloot, komt hier ook een slotje op. Dit topic is inhoudelijk namelijk gelijk aan het andere topic, dus sluit ik hem met dezelfde reden.

Post uit andere topic:

Ik denk dat er nu wel genoeg topics als "Wat doe je het liefst?"en "Vertel hier jouw favoriete bezigheden" zijn, zoals bijvoorbeeld dit en dit topic.

Erg vernieuwend vind ik dit onderwerp niet, dus moet ik dit topic, helaas, op slot zetten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...