Klus Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ik heb net GTA SA en ik probeerde cheats uit. Ik probeerde de wapenset 2 cheat maar hij kwam niet . Ik heb het op de XBox (Ik heb de eerste paar missies al gedaan). Moet je bepaalde missies eerst doen voor je cheats kan gebruiken? Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je kan gewoon in het begin ook al cheats doen, ik zou denken aan een toetsfout... Ik moet wel toegeven, op sommige controllers die niet van xbox zelf zijn is het wel moeilijker ofzo... Reageren
Klus Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Na die A toets, heb je een grote pijl dat naar rechts wijst maar daarin zit een kleinere pijl die naar links wijst. Welke moet ik volgen? De grote of de kleine pijl? Bewerkt: 13 juli 2007 door Klus Reageren
Bigstijn Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je moet de grote pijlen volgen De kleine pijltjes zijn alleen maar voor de duidelijk. Zodat je kan zien welke kan ze opwijzen. Je kan het even allebij proberen. Het is dus de bedoeling dat je de kleine pijltjes gebruikt. En de grote indrukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.