Jump to content

Bigstijn Vs GFXMaster

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Maneer jouwe der is ;)

Opmerking: Ik wil wel tegen een beginner. Ik vindt dat ik zelf ook nog veel moet leren ;)

Geplaatst:
Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Maneer jouwe der is ;)

Opmerking: Ik wil wel tegen een beginner. Ik vindt dat ik zelf ook nog veel moet leren ;)

Ik ga de uitdaging aan, vind je dat goed?

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is mijn sig dan alvast maar!

madfurydi5.png

Veel succes, GFXMaster ;)

Edit: Ja het mag nu beginnen tot 15 juli 24:00 :)

Bewerkt: door Bigstijn

Dit is de mijne:

50centborderwp9.gif

EDIT: Jij ook veel succes, volgens mij mag het stemmen nu beginnen. Tot 15 Juli 12:00 dacht ik dan hé?

Bewerkt: door GFXMaster

de overwinning gaat duidelijk naar GFXMaster! :tu:

omdat,

Bigstein: je hebt alweer de zelfde style en de BG gaat over je render heen de letertyp is wel mooi maar voor de rest vind ik hem niet mooi een 6/10.

GFXMaster: jij krijgt de stem van mij omdat hij er mooi rustig uitziet mooie effecten aan hebt gegeven niet te druk, gewoon mooi dus! :D

een 9,25/10 _O_

Dus mijn stem gaat naar: GFXMaster

Bewerkt: door JeremyGFX
Geplaatst:

mijn stem gaat naar GFX-master

waarom?

Bigstijn, je sig is een beetje eentong alleen maar met die

cirkels en daardoor wordt het ook druk..

bij Gfx master zit er variatie in en is het ook veel

rustiger.!!

gr S()nny

Geplaatst:

ik stem voor BIGSTIJN , idd effect over render heen niet goed , echter verder een mooi geheel , 50 met op de achtergrond een vlindertje ? niet echt passend , kleuren geen geheel en de rechterzijde van de render bijzonder choppy...

stem naar BIGSTIJN

Geplaatst:
ik stem voor BIGSTIJN , idd effect over render heen niet goed , echter verder een mooi geheel , 50 met op de achtergrond een vlindertje ? niet echt passend , kleuren geen geheel en de rechterzijde van de render bijzonder choppy...

stem naar BIGSTIJN

TL Rich, Ik heb een soort onderwerp voor mijn sig gekozen: Muziek. Kijk maar bij 50cents' koptelefoon. Anders stond er ook niet bij: Music is Life. En bij vrolijke muziek, over vrede en peace enzo, horen bij mij wel vlindertjes.

Geplaatst:

Ik vind ze allebei wel vet. Maar ja...die van BigStijn is...ja ik weet niet toch lekkerder om naar te kijken (jaja, maar niet op die manier). Die heeft mooie kleuren enzo, ik vind die van GFX ook wel vet, maar iets leger.

Dus mijn stem gaat naar BigStijn.

Geplaatst:

Snel jongens, nog 1 stem die gaat het verschil maken, t' is 2-2 :eten:

Geplaatst:

Jullie hebben beiden een zeer mooie sig gemaakt ! Maar die van Bigstijn vind ik het mooiste omdat daar mooiere effecten inzitten en de kleur komt overeen met de render. Dus mijn stem is voor Bigstijn ! :tu:

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar GFX-master!

Omdat ik die van Bigstijn wat saai vind. :cya:

Geplaatst:

Ik stem ook op GFXMaster, voor meningen zie je de andere posts maar ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...