-eend- Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 GFXMaster BigStijn: Jouw sig is wat leeg. 't Midden is nog leeg, kan je beter opvullen. GFXMaster: Jou sig is goed opgevuld door het hoofd in het midden te zetten. En goeie kleuren.
Rivel Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Bigstijn: Mooie sig. , leuke kleuren. Goede render, maar hij is zo leeg. Ik bedoel dat de render rechts staat en er voor de rest enkel wat brushes zijn. Dit is nie tzo mooi, en staat nogal eentonig. Ook zou ik je render er meer inverwerken en een border adden. GFXMaster: Mooie sig. goede kleurencombo, goede render. En nice effects. Dit is een mooie sig. Ik geef daarom mijn stem aan GFXMaster
Galiorix Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 GFXMaster Bigstijn: Je hebt een erg mooie sig maar hij mist opvulling zeg maar , het is zo vreselijk leeg Die van GFX is beter omdat hij meer gevuld is en ik vind die van jou ook een beetje druk met die brushes. Verder zijn ze allebei erg mooi maar ik kies toch voor GFXMaster. Goed werk heren, KUTGW
GFXMaster Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Volgens mij heb ik 4-3 gewonnen EDIT: Ik heb 5-3 gewonnen, jammer Bigstijn, was een close match. Dankje voor de stemmen Bewerkt: 17 juli 2007 door GFXMaster
Recommended Posts