Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden. Ik probeer al een tijdje aan een 100% savegame te komen, en als ik er dan een installeer staat er savegame corrupted. Op deze site staat een aantal oplossingen voor dit probleem, maar ook dit werkt niet. In tegendeel, ik ben nu mijn savegames kwijt en moet dus opnieuw beginnen. Bij dit onderwerp zit een savegame van versie 1. Zou iemand er misschien de goede 100% savegame van versie 1 op willen zetten, want ik denk dat ik steeds de verkeerde heb. En daarna weer terugsturen a.u.b.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je al op gtagames.nl gekeken dan staan er savegames voor V1 en voor V2 ik zoek nu die savegame even.ik edit het wel even als ik het heb gevonden

EDIT:Hebbe's Hier is de savegame.

EDIT2:Heb ik voor niks het opgezocht misschien is het V2 dan plaats ik het wel hier

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

Ik heb je savegame even gedownload en proberen op te starten, maar het is in ieder geval niet versie 1. Je hebt versie 2 van GTA San Andreas, dus je zult ook een versie 2 savegame moeten downloaden. Er staat er geloof ik ook 1 in de download database van deze site.

Geplaatst:
Heb je al op gtagames.nl gekeken dan staan er savegames voor V1 en voor V2 ik zoek nu die savegame even.ik edit het wel even als ik het heb gevonden

EDIT:Hebbe's Hier is de savegame.

EDIT2:Heb ik voor niks het opgezocht misschien is het V2 dan plaats ik het wel hier

Ik reageer even op me eigen bericht.Hier is het dan>V2 savegame<

Ik hoop dat ik je hierbij geholpen heb en voor vragen stel ze maar!

Geplaatst:

het heeft niet geholpen. Ik had voor de zekerheid zowel de 100% savegame van versie 1 als van versie 2 gedownload. Maar zonder succes. Helaas ..

Geplaatst:
het heeft niet geholpen. Ik had voor de zekerheid zowel de 100% savegame van versie 1 als van versie 2 gedownload. Maar zonder succes. Helaas ..

Ik maak hieruit op dat zowel V1 als V2 het niet doen...? Dat lijkt me eerlijk gezegd stug, ga daarom even na welke versie je hebt. (Misschien heb je iets veranderd.) Ga even naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.Script.' Daar staan als het goed is twee bestanden, in dit geval richten we ons even op het bestand 'script.img'. Het bestand van V1 zal 568kB groot zijn en die van V2 zal 562kB zijn. Aan de hand hiervan kun je de juiste savegame downloaden, want nu raak je alleen maar in de war.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...