Jump to content

Sony Vegas

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen,

ik ben al een tijdje aan het editen met Windown movie maker , maar dit blijft erg standaart en beperkt.

Dus ik zat weer eens op youtube te kijken en ik hoorde van Sony Vegas.

Dus ik heb het ff geinstaleerd maar het ziet er nogal prof uit, heb ff lopen klote maar mij lijkt het makkelijker als er een tut van zou zijn.

dus hier komt de vraag : Heeft 1 van jullie ervaring met dit programma, en weet die een goede TUT(of wil die nog maken) , of zeggen jullie dat dit nog iets te prof voor mij is :)

iig tnx _O_

Geplaatst:

Sony Vegas is best een moeilijk programma. En het is een van de meest geevanceerde videobewerk programma's van dit moment. Maar omdat het net zo PRO en moeilijk programma is, zou ik beter met een iet wat simpeler programma gaan werken. Iets als Adobe Premiere (Pro). Deze is iets makkelijker, bevat bijna evenveel functies en ziet er uit als een twist tussen Vegas en Photoshop (maar alsnog een moeilijk programma zonder enige tutorials).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
Sony Vegas is best een moeilijk programma. En het is een van de meest geevanceerde videobewerk programma's van dit moment. Maar omdat het net zo PRO en moeilijk programma is, zou ik beter met een iet wat simpeler programma gaan werken. Iets als Adobe Premiere (Pro). Deze is iets makkelijker, bevat bijna evenveel functies en ziet er uit als een twist tussen Vegas en Photoshop (maar alsnog een moeilijk programma zonder enige tutorials).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

k tnx man, ik blijft toch bij Vegas, want ik heb daar later ook nog een mooie tut voor gevonden, dus voor me mensen die geintreseert zijn, hier heb je een top tut :

EDIT : ik heb het ook al een beetje onder de knie , top programma :D

EDIT 2 : hier is me eerste filmpje

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=54464

Bewerkt: door Plantebak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...