Ninoke Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Yu, Omdat me spel crasht als ik een auto wil tunen in SA:MP moet ik GTA.set verwijderen dat wil ik dus doen. maar moet ik dan mijn controls opnieuw instellen?ik dacht van wel hé maar daar heb ik ff geen zin in dus mijn vraag (heb ik trouwens al eerder gezegt):moet ik mijn controls opnieuw instellen als ik gta.set verwijderd? Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Yu,Omdat me spel crasht als ik een auto wil tunen in SA:MP moet ik GTA.set verwijderen dat wil ik dus doen. maar moet ik dan mijn controls opnieuw instellen?ik dacht van wel hé maar daar heb ik ff geen zin in dus mijn vraag (heb ik trouwens al eerder gezegt):moet ik mijn controls opnieuw instellen als ik gta.set verwijderd? Greetz Ja, dit moet. Het bestand bevat namelijk al je opgeslagen bestanden. Als ik jou bijvoorbeeld mijn 'gta.set' geef, dan zal jij mijn instellingen krijgen. Na het verwijderen van het bestand zal er een nieuw bestand komen, die volledig ge-reset is. Deze moet je dus zelf weer helemaal instellen. Overigens betwijfel ik of dit dé oplossing is voor je probleem. Reageren
Azer Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 De modshop crash heeft totaal niks met je GTA_SA.set file te maken (het is ook alleen nuttig om deze te verwijderen wanneer je GTA:SA totaal niet opstart). Enkele oplossingen voor de modshop crash kun je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.