L Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Beste leden, Ik heb gehoord dat er een trainer ofzo bestaat waarbij je zelf kan kiezen welk voertuig je wilt spawnen waar je die wilt spawnen. Kan dit echt? Hoe kom ik aan deze trainer? Hoe installeer je hem en hoe kan je er mee werken? Reageren
deagle Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Als je via google zocht op de trefwoorden 'car spawner san andreas' kwam je uit op deze trainer. Downloaden kan je doen via deze link. Ik heb de trainer zelf niet, maar ik denk dat je eerst je coördinaten moet ingeven en dan een bepaald voertuig selecteren zodat de trainer het voertuig op de ingegeven coördinaat. Indien je niet weet welke plaats welke coördinaat heeft, kan je best dit programma downloaden. In die trainer zit linksonderin een vakje waarin je kan zien op welke coördinaat CJ zich bevindt. Voor het installeren van beide trainer zal er waarschijnlijk een Readme-file bij de pakketjes zitten, zoniet dan hoor ik dat graag. Reageren
L Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 ik heb er een gedownload.. weet je misschien ook hoe ik de trainer in het spel toe kan passen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.