Remske Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Is dit een gewone, of Politie/FBI/Legerboot?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Zoals je op de WikiGTA-pagina van de Coast Guard kan zien, wordt de boot gebruikt om achtervolgingen op het water voort te zetten, daaruit kan je dus afleiden dat de Coast Guard een politieboot is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remske Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Zoals je op de WikiGTA-pagina van de Coast Guard kan zien, wordt de boot gebruikt om achtervolgingen op het water voort te zetten, daaruit kan je dus afleiden dat de Coast Guard een politieboot is. Ik zie niets over achtervolgingen, en je er geen vigilante mee doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Sorry, ik heb net een foutje gemaakt. De enige politieboot uit Vice City is wel degelijk de Predator, deze boot achtervolgt je wel op het water. Wel, weet ik niet zeker of je met de Predator de vigilante missie kan voltooien, ik denk eerder van niet. Bewerkt: 13 juli 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 De Coastguard is, zoals de naam al zegt, een reddingssloep van de kustwacht. Hier wordt hij ingame echter nooit daadwerkelijk voor gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remske Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.