Jump to content

Vreemd


yosata

Recommended Posts

Ik heb een keer een helikopter van de politie door een gebouw heen zien vliegen, een paar minuten later probeerde ik dat ook maar ik vloog er tegenaan :duh:

Waarom wordt de politie altijd voor getrokken als het om leuke dingen gaat?

(\_/)



(='.'=)

(")_(")

Yosata :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het Forum :tu:

Ik weet niet precies hoe dit zit maar ik heb wel een idee.

Als je een 3 sterren wanted level of hoger hebt kan je de helikopters alleen neerschieten met een Rocketlauncher. Toen ik eens met een M4 een Chopper probeerde neer te schieten gebeurde er maar niets. :?

Het kan dus zijn dat politiehelikopters unsolid zijn en alleen gevoelig voor raketten zijn. Dat verklaard mischien waarom je een helikopter door een gebouw zag vliegen. :Y

Natuurlijk werkt dit niet met de Politie helikopter die JIJ kan gebruiken. De Helikopters in de lucht zijn alleen decorstukken. De heli die jij gebruikte is een echte.

Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook al 3 keer een politiewagen achter mij gehad, toen ik de Pay n' Spray ing stopte hij met rijden en draaide zodat hij kantelde en omviel, en vervolgens ontplofte. Ook heb ik al een politheli neergehaald door er enkele kerentegen te vliegen :dans:

Edit: Bij die heli had ik 3 sterren, dus warenze solid, of hoe zit dat?

Bewerkt: door Remske
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies hoe het zit met die heli`s. :?

Als je er eens tegenaan gevlogen bent dan betekend dat ze solid zijn. Maar Yosata zei dat hij er een door een gebouw zag vliegen.

Wat ook kan is dat Yosata een Politiehelikopter zag zonder een wanted level. deze vliegen namelijk ook wel eens rond. En het kan zijn dat deze per ongeluk door een gebouw vloog.

Dat betekend dat waarschijnlijk dat helikopters tijdens een wanted level solid zijn. En dat Yosata een unsolid politiehelikopter zag.

Dit weet ik niet zeker, het is maar een theorie. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen fout in het spel. Pas bij een wanted level van 3 sterren krijg je ook een politieheli achter je aan, en die is inderdaad ook solid. Die kan je overigens niet alleen met een rocketlauncher neerhalen, maar ook met andere wapens. Dat duurt misschien wat langer, maar het lukt wel.

Er vliegen echter ook random helikopters rond (met of zonder warnlevel) en die vliegen ook door gebouwen heen. Ik zelf ben een keer achter zo'n heli aan gegaan, en ik vloog er op een bepaald moment gewoon doorheen. Unsolid dus..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb een keer een helikopter van de politie door een gebouw heen zien vliegen, een paar minuten later probeerde ik dat ook maar ik vloog er tegenaan :duh:

Waarom wordt de politie altijd voor getrokken als het om leuke dingen gaat?

(\_/)



(='.'=)

(")_(")

Yosata :tu:

er vliegen ook altijd van die reclame vliegtuigjes rond die zijn ook unsolid want ik was met een heli aan het vliegen

en toen en ik vloog er dwars doorheen maar ik zag wel de bestuurder zitten en toen ik opzij schoot toen was de bestuurder dood en was het vliegtuigje wel solid en stortte het neer op ocean beach strand en toen kon ik er zelf mee vliegen en toen heb ik hem gelijk in een garage gereden omdat ie rookte en bijna vlam sloeg ;):{:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dit kan. Want die reclamevliegtuigjes zijn net als de heli`s decorstukken om het spel er wat realistischer er uit te laten zien. Deze zijn dus unsolid wat je ook doet.

Het is dus onmogelijk om uit zo`n vliegtuigje een bestuurder neer te schieten aangezien deze vliegtuigen alleen gevoelig zijn voor de raketten van een hunter.

Er zit niet eens een bestuurder in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een helikopter van de politie door een gebouw heen zien vliegen, een paar minuten later probeerde ik dat ook maar ik vloog er tegenaan :duh:

Waarom wordt de politie altijd voor getrokken als het om leuke dingen gaat?

(\_/)



(='.'=)

(")_(")

Yosata :tu:

er vliegen ook altijd van die reclame vliegtuigjes rond die zijn ook unsolid want ik was met een heli aan het vliegen

en toen en ik vloog er dwars doorheen maar ik zag wel de bestuurder zitten en toen ik opzij schoot toen was de bestuurder dood en was het vliegtuigje wel solid en stortte het neer op ocean beach strand en toen kon ik er zelf mee vliegen en toen heb ik hem gelijk in een garage gereden omdat ie rookte en bijna vlam sloeg ;):{:slotje:

Ik wil niet stom doen.. maar wat verzin jij veel bij elkaar, en wat PIERRO P al zei: ''Er zit niet niet eens een bestuurder in.'' En dan nog, als dat vliegtuigje in brand stond.. hoe zet jij hem in dan in de garage?? Tegen die tijd dat je in de lucht zit, ben je al ontbloft!!.. Owja en ehh yosata, zoals RonaldVC al zei: ''Die kan je overigens niet alleen met een rocketlauncher neerhalen, maar ook met andere wapens. Dat duurt misschien wat langer, maar het lukt wel.'' je kunt alleen met sterkere wapens ze omhalen bijv. AK-47, M4, Sniper.. enzo.

greettzzz, Tha-Ran

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is inderdaad lullig als de politie word voorgetrokken maar dat dat zelfs in Vice City gebeurd is diep triest. ik zelf heb dat nog niet gezien en ik ben ook niet van plan om het zelf te proberen want ik ken het eindresultaat maar al te goed. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een helikopter van de politie door een gebouw heen zien vliegen, een paar minuten later probeerde ik dat ook maar ik vloog er tegenaan :duh:

Waarom wordt de politie altijd voor getrokken als het om leuke dingen gaat?

(\_/)



(='.'=)

(")_(")

Yosata :tu:

er vliegen ook altijd van die reclame vliegtuigjes rond die zijn ook unsolid want ik was met een heli aan het vliegen

en toen en ik vloog er dwars doorheen maar ik zag wel de bestuurder zitten en toen ik opzij schoot toen was de bestuurder dood en was het vliegtuigje wel solid en stortte het neer op ocean beach strand en toen kon ik er zelf mee vliegen en toen heb ik hem gelijk in een garage gereden omdat ie rookte en bijna vlam sloeg ;):{:slotje:

Ik wil niet stom doen.. maar wat verzin jij veel bij elkaar, en wat PIERRO P al zei: ''Er zit niet niet eens een bestuurder in.'' En dan nog, als dat vliegtuigje in brand stond.. hoe zet jij hem in dan in de garage?? Tegen die tijd dat je in de lucht zit, ben je al ontbloft!!.. Owja en ehh yosata, zoals RonaldVC al zei: ''Die kan je overigens niet alleen met een rocketlauncher neerhalen, maar ook met andere wapens. Dat duurt misschien wat langer, maar het lukt wel.'' je kunt alleen met sterkere wapens ze omhalen bijv. AK-47, M4, Sniper.. enzo.

greettzzz, Tha-Ran

hij rookte allen heel erg zwart en dan ontploft ie niet gelijk maar als je dan ergens tegen aan vliegt dan gaat ie branden inderdaad dat van die bestuurder was mischien niet waar maar het leek alsof er een bestuurder in zat maar toen ik hem neer had gehaald met een hunter dan was hij nog niet in ene keer in brand toen op het strand neer stortte maar hij rookte heel zwart maar dan ont ploft ie nog niet daarom heb ik hem in de garage gereden en dan erna er weer uit gehaald en toen was hij weer nieuw :Y:tu:;)

Link to comment
Delen op andere websites

hij rookte allen heel erg zwart en dan ontploft ie niet gelijk maar als je dan ergens tegen aan vliegt dan gaat ie branden inderdaad dat van die bestuurder was mischien niet waar maar het leek alsof er een bestuurder in zat maar toen ik hem neer had gehaald met een hunter dan was hij nog niet in ene keer in brand toen op het strand neer stortte maar hij rookte heel zwart maar dan ont ploft ie nog niet daarom heb ik hem in de garage gereden en dan erna er weer uit gehaald en toen was hij weer nieuw :Y:tu:;)

Maar zoals meerdere mensen al gezegt hebben: Je kán die dingen niet neerhalen want ze zijn niet solid , je kan zo veel raketten erop afvuren maar dat ding blijft onbeschadigt want ze vliegen er door heen. Dus wat jij zegt kán gewoon niet. :duh:

greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...