jaimys Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Hallo, ik heb een aantal vragen. Hoe kan ik een password op de server zetten? Hoe kan ik instellen welke wapens je krijgt bij het spawnen? Hoe kan ik instellen dat je '/register' kan doen, waardoor de volgende keer makelijker kunt spelen? Groetjes van Jaimy Reageren
Timb0 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Hallo, ik heb een aantal vragen.Hoe kan ik een password op de server zetten? Hoe kan ik instellen welke wapens je krijgt bij het spawnen? Hoe kan ik instellen dat je '/register' kan doen, waardoor de volgende keer makelijker kunt spelen? Groetjes van Jaimy 1. in je server.cfg de regel "password tim", TIM is dan je server wachtwoord, valt uiteraard te veranderen. 2. regel je in je gamemode 3. ook in je gamemode Reageren
jaimys Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 1. in je server.cfg de regel "password tim", TIM is dan je server wachtwoord, valt uiteraard te veranderen.2. regel je in je gamemode 3. ook in je gamemode Was is de gamemode instelling voor; /register De rest heb ik wel gevonden op deze site. Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Of je moet een goeie scripter zijn om dat te kunnen maken. Als ik jou was zou ik het ''Xadmin'' filterscript die op het SA-MP forum staat downloaden. Die is heel goed en registreren kan je dan direct en daarna word je automatisch ingelogt. Je hebt ook nog allemaal admin commando's voor te ''freezen'' ''exploderen etc. Mocht je het filterscript niet vinden. Hier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.