Jump to content

Nieuwe sig - GTA artwork style.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag mensen,

Ik heb eens een keer een nieuwe signature gemaakt. Ik heb het eens anders gedaan dan de meeste hier op het forum het doen. Ik heb geen brushes, filters en dat soort dingen gebruikt. Ik heb een simpele sig gemaakt in de stijl van de boxart en artwork van de GTA serie GTA III t/m GTA VCS. Hieronder is mijn outcome:

finalhighzn4.jpg

Ik heb geprobeerd de pixelige plaatjes wat scherper te maken:

kopievanfinalhighjz0.jpg

Mijn vierde sig pas maar zelf vind ik hem best goed gelukt.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Geplaatst:

Wel, goed gedaan. Maar toch heb ik wat commentaar, je plaatjes zijn niet allemaal even goed van kwaliteit, sommige zijn nogal pixelig en sommige zijn scherp. Ook is je BG kleur niet zo wauw en komt hij niet zo mooi overeen met je p laatjes, wel zijn ze goed zo schuin uitgedrukt, maar ze staan nog altijd allemaal op een rij, als je ner nu een paar wat grote rhad gedaan enzo, was er een mooier effect gekomen. Je grand theft auto teken vind ik ook wat pixelig, en wwat trubble. En je font daaronder vind ik niet passen. Probeer eens op www.dafont.com of 1001fonts.com te kijken naar een geschikt fontje. Die kleur vind ik o ok niet zo passen en de Opacity ook niet. Ik geef je als totaal een 7/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...