JeremyGFX Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Mag je zelf wete Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Ik post na de jouwe Opmerking: Ik wil graag tegen een beginner. Wie gaat de uitdaging aan? Bewerkt: 13 juli 2007 door JeremyGFX
JeremyGFX Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Dit is mijn Sig. Begin maar met stemmen t/m 16 juli
GFXMaster Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik stem op JeremyGFX, Omdat ik dat van hem een beetje een mooie sig vind een beter geheel enzo.
Dennizzzz Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Stemmetje voor TL Rich, Speciale Graphics, dus speciale signature
.Syfes Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Dit wordt een moeilijke keuze . Jeremy Gfx : Jouw achtergrond vind ik heel mooi maar je render heb je slecht verkleind . TL Rich: Mooie achtergrond en de size vind ik ook heel goed gekozen . De render past bij de achtergrond en dat vind ik heel mooi. Je hebt hem ook mooi verkleind dat is ook een +punt. Dus de stem gaat naar : TL Rich
JeremyGFX Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Dit wordt een moeilijke keuze .Jeremy Gfx : Jouw achtergrond vind ik heel mooi maar je render heb je slecht verkleind . TL Rich: Mooie achtergrond en de size vind ik ook heel goed gekozen . De render past bij de achtergrond en dat vind ik heel mooi. Je hebt hem ook mooi verkleind dat is ook een +punt. Dus de stem gaat naar : TL Rich Ik he mijn render niet verkleind hij was al zo
S()nny Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 TL rich: alles past goed bij elkaar..alleen lijkt het net een kleine wallpaper in plaats van een sig maar wel mooi effecten zitten erin.. alleen bij de haren misschien wat veel dat kan volgende keer wel wat minder.. JeremyGFX: wel grappige achtergrond maar het mist tog nog iets.. en de render lijkt niet goed verkleind, als je volgende keer gwoon shift inhoud als je hm verkleind/vergroot dan blijft ie in de goede verhoudign. mijn stem gaat naar TL rich gr S()nny
JeremyGFX Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 TL rich:alles past goed bij elkaar..alleen lijkt het net een kleine wallpaper in plaats van een sig maar wel mooi effecten zitten erin.. alleen bij de haren misschien wat veel dat kan volgende keer wel wat minder.. JeremyGFX: wel grappige achtergrond maar het mist tog nog iets.. en de render lijkt niet goed verkleind, als je volgende keer gwoon shift inhoud als je hm verkleind/vergroot dan blijft ie in de goede verhoudign. mijn stem gaat naar TL rich gr S()nny Zoals ik al zij ik heb hem niet verkleind dit was de grote al
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Mijn stem gaat naar JeremyGFX ! Ik vind die van hem stukken mooier.
GFXMaster Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) 3-2 voor TL Rich het ziet er naar uit dat JeremyGFX verliesen Bewerkt: 16 juli 2007 door GFXMaster
JeremyGFX Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Het ziet er naar uit dat ik heb verloren
Recommended Posts