gtamaster1 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 hoi, weet iemand wat dit betekend?: ok, ik ga naar een trader in de buurt en ik wil wat gaan verkopen maar als ik op barter klik dan zegt dat poppetje achter de bali: you have to get rid of that moon sugar, if you want service from me, i don't wan't to get into trouble ??? :S :S Reageren
M4X Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ik heb Morrowind niet, maar de boodschap lijkt mij wel duidelijk. Die man wilt best met je handelen, maar eerst moet je je 'moon-sugar' kwijt zien te raken. Dit is waarschijnlijk een illegaal object, goed om illegale dingen van te maken. Zolang je dit dus hebt zal die man niet met je willen handelen. Ik denk dat je het gewoon op straat kan droppen, zonder dat iemand er last van heeft. Nu kan je wel weer gewoon handelen met die man. Ik hoop dat je engels kan, want dan heb ik hier nog een erg handig artikel voor, waar jij als Morrowind bezitter waarschijnlijk meer van zult begrijpen als ik Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 oh ja, nu snap ik het dat spul heb ik ergens gejat het was redelijk veel waard want het waren er 10 dus ik had ze gepakt Reageren
Verrity Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Nou, gejat of niet als het goed is horen die dingen niet op je lijst te komen tenzij je het verkoopt bij een "fence" van the Thieves Guild Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.