iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 hallo allemaal ik heb net een stunt film gemaakt met fraps en met windows movie maker in een gemaakt maar als ik het upload dan staat der Failed (invalid file format) wat is er nu aan de hand kan iemand me helpen AUB dan kan rustig weer doorgaan met films maken alvast bedankt iamyourghost Reageren
Timb0 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 probeer uit te laden als .WMV maximaal 100MB en maximaal 10 minuten! Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 probeer uit te laden als .WMV maximaal 100MB en maximaal 10 minuten! hoe doe je dat ik heb er geen verstand van Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) download de test versie van movie encoder of koop de volle versie daarbij kun je bijna alle soorten video's in bijna alle soorten converten maar bij de testversie kan het wel neit langer dan 5 minuten zijn per video de beste die ik ken die wat ik ook bedoel is Imtoo MPEG Encoder werkt ook voor meerdere soorten Bewerkt: 13 juli 2007 door gtamaster1 Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Je hebt het bestand waarschijnlijk als een project opgeslagen (iets van .WMSWW ofzo? Weet het niet precies :$). Doe iets van film opslaan als helemaal links in het beeld. Zorg dat je het opslaat als .wmv. Dan zou het moeten lukken. Succes Edit: Het is .MSWMM Bewerkt: 13 juli 2007 door Thundercover Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je hebt het bestand waarschijnlijk als een project opgeslagen (iets van .WMSWW ofzo? Weet het niet precies :$). Doe iets van film opslaan als helemaal links in het beeld. Zorg dat je het opslaat als .wmv. Dan zou het moeten lukken. Succes ok dankje voor het hulp Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je hebt het bestand waarschijnlijk als een project opgeslagen (iets van .WMSWW ofzo? Weet het niet precies :$). Doe iets van film opslaan als helemaal links in het beeld. Zorg dat je het opslaat als .wmv. Dan zou het moeten lukken. Succes sorry hoor maar het is me niet gelukt Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Heb je het ook geprobeert met Opslaan op deze computer (in Movie Maker)? Edit: @ hieronder: nee, want dan sla je het project op. Met Opslaan op dze computer sla je het ook daadwerkelijk als een filmpje op. Bewerkt: 13 juli 2007 door Thundercover Reageren
Rivel Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je moet filmproject opslaan pakken ofzoiets. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Druk gewoon op control+P dan lukt het wel. Succes Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 de plek waar staat opslaan als staat wel mswmm maar in het lijstje daar van zie ik geen .wmw. kan ik hier meer info over krijgen Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ja, je moet even naar bestand gaan en dan filmbestand publiceren. Dan lukt het wel. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ja, je moet even naar bestand gaan en dan filmbestand publiceren. Dan lukt het wel. maar in het lijstje staat niet filmbestand publiceren Reageren
ifc3 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ja, je moet even naar bestand gaan en dan filmbestand publiceren. Dan lukt het wel. maar in het lijstje staat niet filmbestand publiceren Omdat je met dat gesprek alleen je project kunt opslaan. Ga naar Bestand -> Exporteren / publiceren / Filmbestand opslaan ofzo. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ja, je moet even naar bestand gaan en dan filmbestand publiceren. Dan lukt het wel. maar in het lijstje staat niet filmbestand publiceren Omdat je met dat gesprek alleen je project kunt opslaan. Ga naar Bestand -> Exporteren / publiceren / Filmbestand opslaan ofzo. maar bij het lijst van bestand staat ook geen exporteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.