ifc3 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ja, je moet even naar bestand gaan en dan filmbestand publiceren. Dan lukt het wel. maar in het lijstje staat niet filmbestand publiceren Omdat je met dat gesprek alleen je project kunt opslaan. Ga naar Bestand -> Exporteren / publiceren / Filmbestand opslaan ofzo. maar bij het lijst van bestand staat ook geen exporteren Dan iets wat wel Opslaan is maar niet Opslaan heet. iets van Filmbestand Opslaan. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Gebruik je trouwens wel de nieuwste versie? Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Gebruik je trouwens wel de nieuwste versie? denk het niet me zus heeft het gedownload Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Gebruik je trouwens wel de nieuwste versie? denk het niet me zus heeft het gedownload waar aan kan ik zien welke versie ik heb Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Even naar de toepassing toegaan. En dan eigenschappen en details of versie. Dan staat het daar ergens. c:\program files\movie maker\moviemk.exe en daar dus de eigenschappen van. Bewerkt: 13 juli 2007 door gta_rulez Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Even naar de toepassing toegaan. En dan eigenschappen en details of versie. Dan staat het daar ergens.c:\program files\movie maker\moviemk.exe en daar dus de eigenschappen van. zo te zien heb ik de aude waar kan ik de nieuwe downloaden en wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe en gaan me filmpjes weg als ik de nieuwe download Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Even naar de toepassing toegaan. En dan eigenschappen en details of versie. Dan staat het daar ergens.c:\program files\movie maker\moviemk.exe en daar dus de eigenschappen van. zo te zien heb ik de aude waar kan ik de nieuwe downloaden en wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe en gaan me filmpjes weg als ik de nieuwe download maar ik begin hier gek van te worden kan iemand me helemaal uitleggen de stappen hoe dan kan ik men film showen en bij het topic gezocht vice city stunters men stunt film laten zien Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Wat staat er dan voor versienummer? Offtopic: de bewerkbutton zit rechtsonder je post. Ze vinden dubbelposts niet zo leuk. Plaatje misschien heb je hier nog iets aan. Dan moet je dus eerst op opslaan op deze computer klikken. Dat staat daar links onder de 3. En dan krijg je dit scherm. Bewerkt: 13 juli 2007 door gta_rulez Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Wat staat er dan voor versienummer?Offtopic: de bewerkbutton zit rechtsonder je post. Ze vinden dubbelposts niet zo leuk. windows movie maker hmmmmmmmm 2.0 en de nieuwste is tog 2.1 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Dacht ik wel maar probeer eerst hetgeen maar even wat in dat plaatje te zien is wat ik net in mijn andere post erbij hebt gezet. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Dacht ik wel maar probeer eerst hetgeen maar even wat in dat plaatje te zien is wat ik net in mijn andere post erbij hebt gezet. hoezo mij computer opslaan gewoon tussen lokaalstation c en al die andere dingen of in een map of lokaal station c Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Als je naar dat plaatje kijkt ( deze dus ), dan zie je links onder de 3 dat staan. Opslaan op deze computer en dan krijg je het schermpje wat je in dat plaatje ziet. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Als je naar dat plaatje kijkt ( deze dus ), dan zie je links onder de 3 dat staan. Opslaan op deze computer en dan krijg je het schermpje wat je in dat plaatje ziet. hij wil daar niet opslan dit zegt ie = u kunt dit niet opslaan in de opgegeven map . kies een andere locatie hulp graag Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Als je naar dat plaatje kijkt ( deze dus ), dan zie je links onder de 3 dat staan. Opslaan op deze computer en dan krijg je het schermpje wat je in dat plaatje ziet. hij wil daar niet opslan dit zegt ie = u kunt dit niet opslaan in de opgegeven map . kies een andere locatie hulp graag Je moet het gewoon in of een andere map, of op een andere schijf of op een andere computer opslaan. Dus gewoon ergens anders Reageren
iamyourghost Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Als je naar dat plaatje kijkt ( deze dus ), dan zie je links onder de 3 dat staan. Opslaan op deze computer en dan krijg je het schermpje wat je in dat plaatje ziet. hij wil daar niet opslan dit zegt ie = u kunt dit niet opslaan in de opgegeven map . kies een andere locatie hulp graag Je moet het gewoon in of een andere map, of op een andere schijf of op een andere computer opslaan. Dus gewoon ergens anders sorry hoor voor alle vragen maar ik zie nergens een 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.