Jump to content

hulp nodig met films op youtube te krijgen


iamyourghost

Recommended Posts

Als je naar dat plaatje kijkt ( deze dus ), dan zie je links onder de 3 dat staan. Opslaan op deze computer en dan krijg je het schermpje wat je in dat plaatje ziet.

hij wil daar niet opslan dit zegt ie = u kunt dit niet opslaan in de opgegeven map . kies een andere locatie hulp graag _O__O_^_^_O__O_

Je moet het gewoon in of een andere map, of op een andere schijf of op een andere computer opslaan. Dus gewoon ergens anders ;)

sorry hoor voor alle vragen maar ik zie nergens een 3 :bonk:

beter gezegt is er een website waar je fims ook kan uploaden en ook al is het mswmm en aan andere mensen kan laten zien dat is nog veel beter zonde van al dat moeite

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • iamyourghost

    20

  • gta_rulez

    8

  • Thundercover

    4

  • ifc3

    2

De 3 staat aan de linkerkant, oftwel kopje 3. Film afwerken. ;)

ik heb een andere vraag gestelt een betere en sneller

het is me gelukt om het als wmv te krijgen maar het komt nog steeds niet :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk: ik word er gek van aaaaaaaaaaahhhhhh :bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De 3 staat aan de linkerkant, oftwel kopje 3. Film afwerken. ;)

ik heb een andere vraag gestelt een betere en sneller

het is me gelukt om het als wmv te krijgen maar het komt nog steeds niet :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk: ik word er gek van aaaaaaaaaaahhhhhh :bonk::bonk:

laat die shit ook maar het s me gelukt

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nu gewoon een wmv geupload dan? Want met een mswmm gaat het niet lukken omdat dat alleen maar je projectbestand is. Het enige wat daar in staat zijn de tekst en effecten die je in je film geplakt hebt. De video wordt van je harde schijf gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...