spoeky Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Heey iedereen! Ik heb een probleem. Ik wou net SA spelen, maar toen krijg ik foutmelding wel/niet verzenden. Dus wou ik SA verwijderen. Maar dat lukt niet. Bij Software staat San Andreas er niet bij en ook bij start staat niks over Gta SA. Ik probeerde ook de map gewoon te verwijderen, maar dat lukte ook niet. Ik krijg de foutmelding: Kan eax.dll niet verwijderen. Ik heb wel SA-MP in dezelfde map geïnstalleerd. Maar die heb ik al verwijderd. Heeft iemand een oplossing om SA te verwijderen? Ik heb de orginele versie, dus daar ligt het niet aan! Alvast bedankt! Bewerkt: 13 juli 2007 door spoeky Reageren
Bigstijn Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Mischien staat hier het juiste aantwoordt voor jou bij http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=53538 Nog veel succes spoeky Reageren
spoeky Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Mischien staat hier het juiste aantwoordt voor jou bij http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=53538 Nog veel succes spoeky Bedankt voor je reactie Bigstijn, maar het helpt niet. Ik heb dat topic al eerder gevonden en geprobeert wat daar staat. Maar het helpt gewoon niet. Ik vind het raar dat eax.dll niet verwijderd kan worden. Dat krijg ik namelijk te zien als ik de map verwijderd. Ik heb geen flauw idee wat eax.dll is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Mischien staat hier het juiste aantwoordt voor jou bij http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=53538 Nog veel succes spoeky Bedankt voor je reactie Bigstijn, maar het helpt niet. Ik heb dat topic al eerder gevonden en geprobeert wat daar staat. Maar het helpt gewoon niet. Ik vind het raar dat eax.dll niet verwijderd kan worden. Dat krijg ik namelijk te zien als ik de map verwijderd. Ik heb geen flauw idee wat eax.dll is. Dat bestand bevind zich in je San Andreas map. Een mogelijke oplossing is het uitvinken van 'alleen lezen', deze kun je uitvinken door met je rechtermuisknop op de 'GTA San Andreas' te klikken. Daarnaast raad ik je aan GTA via het configuratiescherm te verwijderen, dus niet via de auto-setup zelf. Tot slot zou je het bestand kunnen vervangen met die van een ander, misschien is die van jou beschadigd of iets dergelijks. Reageren
spoeky Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ik heb net gekeken. Dat bestand staat niet op alleen lezen. Dus dat staat al uit. En via configuratie scherm (software) staat SA niet bij. Ook bij start niet. Ik vind het raar dat ik San Andreas niet gewoon kan verwijderen. Heeft iemand nog andere ideeën hoe je SA kan verwijderen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Misschien kun je proberen hem opnieuw te installeren? Dan staat alles erop zodat hij zeker bij de 'software' lijst staat. Reageren
Bling Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Indien een bepaald programma niet meer met het Configuratiescherm te vinden is, betekent dit in de meeste gevallen dat het betreffende programma niet volledig op de PC aanwezig is. Er zijn dus al gedeeltelijke bestanden van het spel verloren gegaan, waardoor je niet meer alles in één keer kunt verwijderen. Je zal daarom kunnen overwegen om het spel handmatig te verwijderen, al wordt dit je meestal afgeraden. Je zal, indien je schijfruimte dit toelaat, GTA: San Andreas nogmaals kunnen installeren in een andere map. Je hebt het spel nu twee maal op je PC staan, maar toch zal het reeds geïnstalleerde variant goed functioneren. Reageren
spoeky Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Misschien kun je proberen hem opnieuw te installeren? Dan staat alles erop zodat hij zeker bij de 'software' lijst staat. Ik heb dit geprobeert, maar als ik SA opstart krijg ik wel/niet verzenden. Indien een bepaald programma niet meer met het Configuratiescherm te vinden is, betekent dit in de meeste gevallen dat het betreffende programma niet volledig op de PC aanwezig is. Er zijn dus al gedeeltelijke bestanden van het spel verloren gegaan, waardoor je niet meer alles in één keer kunt verwijderen.Je zal daarom kunnen overwegen om het spel handmatig te verwijderen, al wordt dit je meestal afgeraden. Je zal, indien je schijfruimte dit toelaat, GTA: San Andreas nogmaals kunnen installeren in een andere map. Je hebt het spel nu twee maal op je PC staan, maar toch zal het reeds geïnstalleerde variant goed functioneren. Handmatig heb ik ook geprobeert, maar hij kan eax.dll niet verwijderen. En ook gtasa.exe kan die niet verwijderen. Ik had het spel opnieuw geïnstalleerd op schijf F. Want daar was nog 20 gb vrij. Mar daar staat ook nog de gta sa die het niet doet. Moet ik het dan op een andere schrijf proberen of maakt dat niks uit? En anders heeft iemand nog andere tips hoe ik het kan verwijderen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Al eens met geweld geprobeert? Je kunt nog altijd bestand per bestand verwijderen , meestal lukt dat ook! Of opnieuw installeren in dezelfde map en dan gaat er verschijnen"Wil je die bestanden overschrijden?" en dan accepteren en dan lukt het misschien ook! Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Al eens met geweld geprobeert? Je kunt nog altijd bestand per bestand verwijderen , meestal lukt dat ook! Of opnieuw installeren in dezelfde map en dan gaat er verschijnen"Wil je die bestanden overschrijden?" en dan accepteren en dan lukt het misschien ook! Heb ik allemaal al geprobeert. Als ik SA aanklinkt krijg ik wel/niet verzenden. Daarom wil ik dus SA verwijderen. Maar ook per bestand lukt niet. Hij kan eax.dll niet verwijderen en SA.exe ook niet. Ik krijg als ik SA.exe verwijder, de toegang is geweigerd. Hij heeft voldoende schrijfruimte om het te verwijderen, want er is nog 20 gb op die schrijf vrij. Heeft iemand nog andere ideeën om SA te verwijderen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Misschien heb ik een oplossing voor jouw. In elke computer gebaseerd op het Windows Platform, heeft een register en daar worden sleutels opgeslagen die aangeven of iets wel schrijfbaar is of niet, of als het geinstalleerd is of juist niet. Dit ligt precies aan het type sleutel en aan de inhoud er van. Nou weet ik ongeveer wel hoe de sleutels van GTA San Andreas in elkaar zitten en als je dit wilt deïnstalleren zul je eerst de sleutels moeten verwijderen. Dit kan geen kwaad, omdat de sleutels (oftewel de gegevens om een spel goed te laten functioneren) bij elke her- installatien er toch weer vers ingezet worden. Ik moet er wel bij aanmerken dat je precies moet doen wat ik zeg, want als je bijvoorbeeld de sleutels uit een verkeerde map verwijderd, de computer instabiel kan werken, maar dat is nu ook niet echt aan de orde. Nu gaan we aan de slag; Klik op de start knop van Windows, ga naar uitvoeren en vul 'regedit' (engelse afkorting, van Register Editor/bewerker). Je krijgt nu een scherm met allemaal abracadabra te zien, maar ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE vervolgens naar SOFTWARE en uiteindelijk moet je de 'Rockstar Games' map verwijderen door middel van de rechter muisknop. Dus voor de duidelijkheid, dit is een herhaling van de sleutel: 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games'. De laatste verwijder je en als het goed is moet het spel te verwijderen zijn. Of je moet met het administrator account van de PC aan de slag gaan (deze vind je in de veilige modus... maar mocht je dat nodig hebben spoeky? Dan zeg je het maar dan zal ik het uitleggen. ) Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hij is verwijderd! In de velige modus kon ik hem wel verwijderen. Daar stond hij wel bij software. Dus zo heb ik hem verwijderd. Was achteraf best makkelijk eigenlijk. Bedankt SummerBase voor het idee. Maar de rest ook bedankt voor jullie tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.