Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De sig op zich is wel mooi, de 2 letterypes passen redelijk bij elkaar.

De figuur komt mooi uit de rand van de sig en de witte rand (gloed of wat is het :puh:) maakt het helemaal af.

Wat ik minder vind is, je lettertype is op zich wel mooi, maar past niet goed bij de eigenlijke game Ghost Recon (ik denk toch dat hij gebaseerd is op tom clancy's ghost recon). Ook de kleur vind ik niet zo goed bij de game passen (misschien een ideetje om hem ons eens in het camo-groen te showen? ^_^ )

Maar voor de rest zeer goed gedaan, mijn cijfer light rond de 7.5 à 8 op 10.

Geplaatst:

wel grappige sig maar beetje saai ik zou tog nog wat

effecten erbij doen..en dat zag ik bij die andere sig van je

je doet altijd met een brush de outerglow van de render

dat kun je beter met blending options doen en dan outerglow..!!

voor je sig geef ik een 6,5/10

gr S()nny

Geplaatst:

Goed begin , echter vrij simpel , bekijk bijlage voor zelfde render met meer effecten , nogmaals goed begin....

post-61910-1184355767.png

• 6 maanden later...
Geplaatst:
lelyk :t

Zo hee jij leeft je naam wel even na he =/ Ik stel voor dat je even de regels over het Raten leest..

De sig is vrij goed gelukt, ik vind het alleen het contrast tussen de abstracte lichte achtergrond en de render van die bikkel, die al uren over het slagveld loopt, iets te groot. Misschien had je beter Grunge brushes kunnen gebruiken voor deze sig. De tekst is ook weer iets te licht, vind ik, voor de render maar past daardoor wel bij de achtergrond maar die vond ik weer niet bij de render passen, snapje? xD Mijn voornamelijkste opmerkingen zijn dus dat je misschien wat hardere, Grunge, brushes had kunnen gebruiken en de tekst linksonder is een beetje pixelig kijk altijd goed of je font wel op "Smooth" staat en als je een stroke om een klein font gooit, kijk dan altijd of de stroke-instellingen wel op "Outisde" staan =]

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Zo hee jij leeft je naam wel even na he =/ Ik stel voor dat je even de regels over het Raten leest..

De sig is vrij goed gelukt, ik vind het alleen het contrast tussen de abstracte lichte achtergrond en de render van die bikkel, die al uren over het slagveld loopt, iets te groot. Misschien had je beter Grunge brushes kunnen gebruiken voor deze sig. De tekst is ook weer iets te licht, vind ik, voor de render maar past daardoor wel bij de achtergrond maar die vond ik weer niet bij de render passen, snapje? xD Mijn voornamelijkste opmerkingen zijn dus dat je misschien wat hardere, Grunge, brushes had kunnen gebruiken en de tekst linksonder is een beetje pixelig kijk altijd goed of je font wel op "Smooth" staat en als je een stroke om een klein font gooit, kijk dan altijd of de stroke-instellingen wel op "Outisde" staan =]

:l Té serieus allemaal.. :duh: Trouwens hy weet zelf wel dak het niet meen, trouwens iedereen zyn eigen mening reageren mag je maar ik ga niet speciaal voor jou diie regels door lezen.. :duh: nouja whatever zoek het uit :D

Bewerkt: door kreng

:l Té serieus allemaal.. :duh: Trouwens hy weet zelf wel dak het niet meen, trouwens iedereen zyn eigen mening reageren mag je maar ik ga niet speciaal voor jou diie regels door lezen.. :duh: nouja whatever zoek het uit :D

Denk jij dat de topicstarter hier iets aan heeft? Zou jij het leuk vinden als je erg je best hebt gedaan op een mooie sig en dan schrijft iemand in een fucking super groot lettertype dat hij hem lelijk (ook nog eens fout gespeld) vind? Nou dacht het toch niet! Doet dat dan ook niet bij anderen. Als je zegt dat je hem niet zo mooi vind, onderbouw je mening dan, geef hem tips en zeg hoe jij het had gedaan, want hier heeft de topicstarter echt niks aan.

En iedereen leest gewoon de regels door!

Er staat niet voor niks onder: 'lees voordat je post' en je hebt je op een forum aan de regels te houden.

En toon een beetje respect aan je medeleden, zeker aan AwiVC!!

Bewerkt: door m.r.gido

Denk jij dat de topicstarter hier iets aan heeft? Zou jij het leuk vinden als je erg je best hebt gedaan op een mooie sig en dan schrijft iemand in een fucking super groot lettertype dat hij hem lelijk (ook nog eens fout gespeld) vind? Nou dacht het toch niet! Doet dat dan ook niet bij anderen. Als je zegt dat je hem niet zo mooi vind, onderbouw je mening dan, geef hem tips en zeg hoe jij het had gedaan, want hier heeft de topicstarter echt niks aan.

En iedereen leest gewoon de regels door!

Er staat niet voor niks onder: 'lees voordat je post' en je hebt je op een forum aan de regels te houden.

En toon een beetje respect aan je medeleden, zeker aan AwiVC!!

wtf ^_^ ik ken hem hoor, hy weett zelf dat ik het niet meen :D haha, al datt gehaat.. :duh: doe rustig zeg.

achjja regels ken je overtreden

Bewerkt: door kreng
Geplaatst:

Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich eraan houden, ookal ken je elkaar, dat maakt geen onderscheid. Dergelijke reacties kan je via PB (persoonlijk bericht) versturen, maar niet hier..

Nu gaan we maar weer ontopic, het raten/beoordelen van Wijst's signature. Verdere reacties hierover ook via PB, en niet meer in dit topic..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...