Jump to content

100% save game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik heb een paar vraagjes

- weet iemand een goede plek voor een download van de honderd procent game save . ( het platform is pc)

- als ik die file heb moet ik een nieuwe bestandsnaam ingeven die is toch GTAVCsf*.b * is of 1 of 2 ... maar moet achter die b een punt of niet ?

- waaraan kan het ligen als het spel die nieuwe game save niet laat zien ?

Geplaatst:
Hey

Ik heb een paar vraagjes

- weet iemand een goede plek voor een download van de honderd procent game save . ( het platform is pc)

- als ik die file heb moet ik een nieuwe bestandsnaam ingeven die is toch GTAVCsf*.b * is of 1 of 2 ... maar moet achter die b een punt of niet ?

- waaraan kan het ligen als het spel die nieuwe game save niet laat zien ?

Ik zal je vragen even in één verhaal duidelijk maken. Je vind hier een 100% savegame. Deze moet je downloaden, en in je 'GTA Vice City User Files' plaatsen. Die '.b' erachter is de extensie, hier hoeft niets aan veranderd te worden, omdat een savegame deze extensie al standaard bevat. Als je het slot wilt veranderen hoef je enkel het cijfer een nieuw cijfer te geven, dit kan van 1 t/m 8.

Dat je savegame het niet doet kan aan heel wat liggen, maar in eerste instantie ligt het waarschijnlijk gewoon bij die savegame zelf. Mocht je dit probleem hebben, probeer dan zoveel mogelijk informatie hierover te geven, zodat we je er verder mee kunnen helpen.

Geplaatst:
Hij kan hem ook niet laden, als jij een 2.0 savegame laad, terwijl je versie 1.0 hebt.

Even om een misverstand te voorkomen: GTA Vice City kent geen versies. Enkel San Andreas kent savegames waarvan de versies afhankelijk zijn. Bij Vice City is dit echter niet het geval. Je kunt bij Vice City wel een patch downloaden waar als het ware je versie wel veranderd, maar dan kan je nog steeds alle savegames gebruiken. Hij bedoelde met '1' en '2' het slot van de savegame, dus ik denk dat je hem niet goed hebt begrepen.

Geplaatst:

ok ik heb dat geprobeerd mr hij doet het ook niet :(

Mr bij mij worden die dingen gedauwnloud als een gecomprimeerde map dat is zo een map met een rits en die doet het niet :N

Geplaatst:

Mr bij mij worden die dingen gedauwnloud als een gecomprimeerde map dat is zo een map met een rits en die doet het niet :N

ik zal even zeggen wat ik exact doe

- eerst dowloud ik de file dan wordt er gevraagd open of opslaan

- ik kies opslaan nu wordt er een bestandsnaam gevraagd ik noem het GTAVCsf5.b en ga door

- IK zet het meteen in user files

- nu ga ik nr de map om nog eens na te kijken ik zie dat het een gecomprimeerde map is

- ik start het spel en ga nr saves loaden mr die wat ik er heb ^"bijgezet" staat er gewoon niet tussen

pleas help me

Geplaatst:

- ik kies opslaan nu wordt er een bestandsnaam gevraagd ik noem het GTAVCsf5.b en ga door

- nu ga ik nr de map om nog eens na te kijken ik zie dat het een gecomprimeerde map is

- ik start het spel en ga nr saves loaden mr die wat ik er heb ^"bijgezet" staat er gewoon niet tussen

pleas help me

Dat komt omdat de savegame nog in een gecomprimeerde map zit.

Ik raad je aan om eerst je gecomprimeerde map op het bureaublad te zetten. Daarna open je de map en zal je normaal links boven, onder 'Bestand' en 'Bewerken', "Alle bestanden uitpakken" zien staan. Volg daarna alle stappen en zet de uitgepakte versie in je 'GTA Vice City User Files', en geef hem de naam: 'GTAVCsf5.b'

Geplaatst:

pleas help me

Ik raad je aan om eerst je gecomprimeerde map op het bureaublad te zetten. Daarna open je de map en zal je normaal links boven, onder 'Bestand' en 'Bewerken', "Alle bestanden uitpakken" zien staan. Volg daarna alle stappen en zet de uitgepakte versie in je 'GTA Vice City User Files', en geef hem de naam: 'GTAVCsf5.b'

yipii het werkt bedankt vooor de hulp met de gecomrimeerde map en ook bedankt aan de persoon die de link heeft gegeven :puh:

Geplaatst:

pleas help me

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...