Jump to content

Savegame PC overzetten naar PS2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een domme vraag.

Kan ik bv me mp3 speler gebruiken die savegame daarop zetten en dan op me ps2 zetten?

Alvast bedankt ^_^

Geplaatst:

Ik heb begrepen dat je een savegame van de PSP over wilt zetten naar de PS2, maar mocht dit niet jouw bedoeling zijn? Dan kan je mij daarvoor een Persoonlijk Bericht sturen of je post het hier, dan pas ik de titel en mijn bericht even aan.

Ik heb je topic even gesplitst van het 'Savegame Aanvraag' topic, omdat het daar niet thuis hoort. Ik zal je dan direct maar het antwoord geven, en helaas voor jouw, is het niet mogelijk. Dit komt omdat de PSP en de PS2 een andere code gebruiken en een PSP savegame compleet anders in elkaar zit dan een PS2 savegame. Een PS2 savegame wordt niet geladen vanaf een USB stick, maar vanaf een memorycard (zo'n speciale kaart, die je er los bij moet kopen, de precieze naam weet ik niet).

En de PSP savegame wordt opgeslagen op een PRO DUO stick. Overzetten zou alleen kunnen met een Air MAX CD en dan zal het nog niet werken door eerder genoemde redenen. Je zult gewoon het spel moeten speln op de PS2, want daar is toch ook niks mis mee. Dit prachtige spel kan je gewoon nog een keer spelen! :dans:

Edit: Inmiddels heeft hij mij per bericht laten weten dat hij niet bedoelde van PSP naar PS2, maar van de PC naar PS2. Dus een savegame die behbaald is door iemand op zijn PS2, en dat die dan op de PC gezet is en dat die dan weer naar zijn PS2 moet. Maar hoe dat werkt, ik zou het niet weten, mocht iemand het weten. Post het dan hier en help deze jongen uit de brand. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...