thomas16 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) hallo, ik heb een vraag. ik heb gta vcs en heb een paar missies gehaald, en daarna kon ik aan de ene kant huizen kopen alleen daarna waaren en geen missies meer, alleen in de gekochte huizen. moet ik die missies in die huizen halen? maar ik kan ook niet aan de andere kant van het land wat moet ik doen? Bewerkt: 13 juli 2007 door thomas16 Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 hallo,ik heb een vraag. ik heb gta vcs en heb een paar missies gehaald, en daarna kon ik aan de ene kant huizen kopen alleen daarna waaren en geen missies meer, alleen in de gekochte huizen. moet ik die missies in die huizen halen? Hoi, Je hebt het vast over de Empire Building-functie ("huizen kopen"). In de Empire-sites (jouw bedrijven) zijn inderdaad missies te doen. Deze zul je allemaal moeten voltooien voor de 100%, maar voor de verhaallijn van het spel is het niet per se noodzakelijk. Wel moet je een minimaal aantal Empire-sites in bezit hebben wil je verderkomen in de verhaallijn. Deze "Emire Buillding-missies" kun je op ieder moment in de verhaallijn proberen te voltooien. maar ik kan ook niet aan de andere kant van het land wat moet ik doen? Je kunt pas naar het oostelijke eiland (het zogenoemde "Vice City Beach-gebied") na de missie "From Zero to Hero" die gegeven wordt door Lance Vance. Veel succes en plezier verder met het spel! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Inderdaad. je moet later in het spel minimaal 5 bedrijven hebben om de missie "Blitzkrieg" te kunnen starten. maar tegen dan zit je al een eind verder en zul je dan wel al minimum 5 bedrijven hebben. ook voor naar het andere deel van vice city te gaan moet je dan wachten tot de missie "From Zero to Hero". je kunt niet vroeger naar het andere deel want er zijn geen boten, helikopters of vliegtuigen, die worden beschikbaar gesteld na de missie "From Zero to Hero". als je probeert te zwemmen naar de andere kant kun je op een bepaald moment niet meer verder zwemmen, en als je te lang in het water blijft ben je "wasted"!! ook veel geluk toegewenst!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.