Jump to content

Eerste radio zender uit GTA IV bekend gemaakt!


Boris H.

Recommended Posts

Ze hebben niet alleen het radio-station aangekondigd, maar je kan ze ook opbellen, en misschien kom jij dan wel op de radio in Gta 4 !!!!!!!!!!!!! :tu:

Check onderaan de agreement! Ik heb hem ff een beetje doorgelezen, en er staat in dat als je ze opbelt en je stem en je gesprekje laat opnemen, dat je ze dan de rechten geeft om dat te gebruiken in een videospel!!!! Er staat:

"The Promotion involves the recording of voicemail messages which may be used in a video game, such as GRAND THEFT AUTO IV developed by Rockstar Games, Inc. "

:dans: :dans: :dans: :dans:

Sorry voor het overmatig gebruik van smileys, maar dit is toch gewoon te gek!?

EDIT:

Zal wel een nummer in de VS zijn helaas, maar ik denk echt dat er vast wel mensen zijn die een hilarisch stukje weten te verzinnen.

JONGENS NIET BELLEN !! HET IS ZOALS HET BELSPEL , ER BELLEN TIENDUIZENDEN MENSEN EN ZE KIEZEN IEDERE KEER 1 PERSOON UIT .

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben niet alleen het radio-station aangekondigd, maar je kan ze ook opbellen, en misschien kom jij dan wel op de radio in Gta 4 !!!!!!!!!!!!! :tu:

Check onderaan de agreement! Ik heb hem ff een beetje doorgelezen, en er staat in dat als je ze opbelt en je stem en je gesprekje laat opnemen, dat je ze dan de rechten geeft om dat te gebruiken in een videospel!!!! Er staat:

"The Promotion involves the recording of voicemail messages which may be used in a video game, such as GRAND THEFT AUTO IV developed by Rockstar Games, Inc. "

:dans: :dans: :dans: :dans:

Sorry voor het overmatig gebruik van smileys, maar dit is toch gewoon te gek!?

EDIT:

Zal wel een nummer in de VS zijn helaas, maar ik denk echt dat er vast wel mensen zijn die een hilarisch stukje weten te verzinnen.

JONGENS NIET BELLEN !! HET IS ZOALS HET BELSPEL , ER BELLEN TIENDUIZENDEN MENSEN EN ZE KIEZEN IEDERE KEER 1 PERSOON UIT .

Dan zal et wel een commercieel nummer zijn uit amerika zodat ze nog meer geld verdienen mischien kunnen ze daarvan dan de pc versie maken:D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk maar er moet wel leuke muziek in zitten. :Y

Ik zelf denk dat dit gewoon praatradio is zoals WTCR of VCPR Chatterbox enz enz...Als er muziek in komt i8s het misschien wel Hippie-style,van The Truth 8):D

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand hier er al besef van dat de afkorting wktt waarschijnlijk uitgesproken kan worden als wikked. enne rockstar propaganda gaf ook een mailtje over deze site. en nog meer bewijs vind je op de website van rockstar zelf. want daar staan namelijk de voorwaarden van het opbellen.

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand hier er al besef van dat de afkorting wktt waarschijnlijk uitgesproken kan worden als wikked. enne rockstar propaganda gaf ook een mailtje over deze site. en nog meer bewijs vind je op de website van rockstar zelf. want daar staan namelijk de voorwaarden van het opbellen.

wicked? ja..misschien :puh: moet je het wel raar uitspreken hoor maar toch goed gevonden :puh:

en waarom hebben we bewijs nodig..het is toch niet de vraag óf het wel echt van rockstar is..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...