kamranoi Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 yow als ik save game's terug krijg dan begint het helemaal over nieuw want dan staat er: francis airport libertycity 1992 hoe kan ik daar van af komen en gewoon spelen waar ik bij gebleven was.
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 yow als ik save game's terug krijg dan begint het helemaal over nieuw want dan staat er:francis airport libertycity 1992 hoe kan ik daar van af komen en gewoon spelen waar ik bij gebleven was. Waarschijnlijk heb je dan V2, en is men vergeten de savegame door een converter te halen. Ik heb deze converter in mijn bijlagen gedaan. Het werkt als volgt: Je download het bestand uit mijn bijlage en je pakt het uit. Het bestand zelf plak je in je 'GTA San Andreas User Files'. Dit is overigen niet verplicht, maar wel handig. Dan sleep je je savegame in die converter en druk je éénmaal op [ENTER]. Als het goed is moet je savegame het dan gewoon doen.
kamranoi Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 yow als ik save game's terug krijg dan begint het helemaal over nieuw want dan staat er:francis airport libertycity 1992 hoe kan ik daar van af komen en gewoon spelen waar ik bij gebleven was. Waarschijnlijk heb je dan V2, en is men vergeten de savegame door een converter te halen. Ik heb deze converter in mijn bijlagen gedaan. Het werkt als volgt: Je download het bestand uit mijn bijlage en je pakt het uit. Het bestand zelf plak je in je 'GTA San Andreas User Files'. Dit is overigen niet verplicht, maar wel handig. Dan sleep je je savegame in die converter en druk je éénmaal op [ENTER]. Als het goed is moet je savegame het dan gewoon doen. kk bedankt
Recommended Posts