Jump to content

Word wikigta nog afgemaakt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bijvoorbeeld hele delen van vcs zijn niet aanwezig, en kleine stukken uit de andere gta's ontbreken ook... Word dit nog aangevuld of blijft dat zo? Ook wilde ik vragen of er nog andere skins komen?

Overigens is dit niet lullig bedoelt voor alle meewerkende vrijwilligers, ik bedoel dit absoluut niet beledigend, vraag het me alleen af.

Geplaatst:

--Verplaatst naar wikiforum--

Word wikigta nog afgemaakt?

Statistieken van afgelopen maand:

27 nieuwe pagina's op de nl.wiki.

110 (!) nieuwe pagina's op de en.wiki.

800+ wijzigingen op de nl.wiki.

800+ wijzigingen op de en.wiki.

Dat is dus zo'n 4 en een halve pagina per dag en meer dan 50 paginawijzigingen per dag. Geen slechte score, lijkt me...

Bijvoorbeeld hele delen van vcs zijn niet aanwezig, en kleine stukken uit de andere gta's ontbreken ook...

Van sommige onderdelen hebben nu eenmaal minder medewerkers verstand dan van andere onderdelen. Kwestie van geduld wanneer de betreffende medewerkers tijd hebben om die gaten in te vullen.

Ook wilde ik vragen of er nog andere skins komen?

Geen idee. Sowieso zal er voor de bezoekers nooit een keuze in skins komen, want alleen medewerkers kunnen hun eigen skin instellen. Dus als de skin wordt veranderd, zul je het daarmee moeten doen. :puh:

Geplaatst:
--Verplaatst naar wikiforum--
Ook wilde ik vragen of er nog andere skins komen?

Geen idee. Sowieso zal er voor de bezoekers nooit een keuze in skins komen, want alleen medewerkers kunnen hun eigen skin instellen. Dus als de skin wordt verandert, zul je het daarmee moeten doen. :puh:

Dat beantwoord mijn vragen, nu heb ik nog 1 nieuwe vraag:

Als wij geen skins kunnen kiezen, waarom is er dan een skin-selectie functie linksonder (ook bij normale leden)

Geplaatst:
Als wij geen skins kunnen kiezen, waarom is er dan een skin-selectie functie linksonder (ook bij normale leden)

Die is er niet. WikiGTA staat los van het forum. Skins die op het forum geselecteerd worden, hebben geen invloed op de skin van de wiki.

Geplaatst:

Even een vraagje van mij:

Je zegt dat medewerkers wel hun eigen skin kunnen instellen, kunnen ze dit gewoon voor 'amuzementale' redenen of is dit met een bepaald doel?

Geplaatst: (bewerkt)

Wikimedia heeft standaard een aantal basisskins. Iedereen die op Wikipedia een account heeft, kan deze skins bekijken als ze nieuwsgierig zijn, maar veel interessants zit er niet tussen. Ik denk niet dat er WikiGTAers zijn die een andere skin gebruiken.

Bewerkt: door Lantyz
BBcode gefikst

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...