Jump to content

Gebruik jij cheats?

yosata

Gebruik je cheats in Vice city  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik jij cheats of trainers in Vice City of andere GTA's

• Ja
      16
    • Nee
      18
    • Alleen voor de lol
      12
    • Alleen als iets niet lukt
      3

Recommended Posts

Wie cheat's gebruikt is een cheater[/font]! :engel:

Vroeger gebruikte ik altijd cheat's om de storyline uit te spelen en verder. Daarna begon ik een nieuw slot en speelde daar de storyline uit met alleen de cheats voor healt, armor en wapens. Daarna begon ik weer een nieuwe savegame zonder cheats, maar dat lukte me niet. :duh:

Een jaar ofzo daarna, probeerde ik het nog eens, en het lukte. :ch: En een paar maanden terug heb ik de 100% gehaald zonder cheats te gebruiken. :dans:

Delen op andere websites

Cheaten moet wel kunnen vind ik....Ik heb het zelf ook gedaan met GTA Vice City! :Y

Bij GTA VCS heb ik de storyline zonder cheats uitgespeeld. Tevens heb ik nog geen 100% uitgespeeld zonder cheats.

Delen op andere websites

Cheaten moet wel kunnen vind ik....Ik heb het zelf ook gedaan met GTA Vice City! :Y

Bij GTA VCS heb ik de storyline zonder cheats uitgespeeld. Tevens heb ik nog geen 100% uitgespeeld zonder cheats.

Ik begrijp wat je bedoelt, GrandTheftTwanO ! Ik blijf bij VCS hangen op 55%[/font] terwijl ik alle hoofdmissies al heb uitgespeeld...Die zijmissies zijn wel leuk en al maar ik vind ze veel te moeilijk en ik kan ze niet vinden, vooral de ballonnen en de rampages enz. niet :duh: Waren er maar meer dan 59[/font] hoofdmissies :7

Bewerkt: door Kinzorro
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...