Jump to content

carbon klasse

met welke klasse ben je begonnen  

16 leden hebben gestemd

1. 1. stem vlug

• Tuner (mazda rx-8)
      6
    • exotic (alfa romeo brera)
      9
    • muscle( chevrolet camaro ss)
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zelf ben begonnen met een chevrolet camaro ss

ik hou gewoon van muscle cars

en vertel ook waarom je die auto koos

Bewerkt: door bavo lievens
Geplaatst:

ik ben wel met die mazda begonnen, maar ik heb beetje liggen cheaten dat ik alle autos enzow kon kopen en toen had ik al snel een carrera gt

Geplaatst:
ik ben wel met die mazda begonnen, maar ik heb beetje liggen cheaten dat ik alle autos enzow kon kopen en toen had ik al snel een carrera gt

bestaat er een cheat dat je al direct een porshe hebt ?? :?

Geplaatst:

De 1e keer dat ik dit spel speelde begon ik met die Alfa Romeo Brera, want die was nieuw. Die Madza RX8 was al heel de tijd in NFS.

Ik had in het begin steeds gestest welke klasse het best was begonnen met Muschle's en daarna de Tuners en toen de Exotics DE Mazda-RX8 vond ik lelijk en niet lekker rijden de Camaro is een van mijn lievelings wagens maar ik ga altijd voor de snelheid dus werd het de Alfa Brera

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

Ik heb wat cheat sites afgezocht, en deze cheat staat nergens. Ik zou graag die cheat van je willen hebben.....

Verder begon ik met de Mazda. Ik houd van Tunen.

Geplaatst:

ik ben 2x overnieuw begonnen ( eentje 2 weken terug en 1 een paar maanden terug )

de eerste keer had ik een brera, mooie auto en snel, goed te pimpen en een top auto

later koos ik de RX8 en die beviel me iets meer, de snelheid was iets lager maar de wegligging was veel beter en bleef lekker op de baan

kortom ik koos voor de RX8 i ndeze poll, allebei goede auto's

Was ook een twijfelgeval maar ik koos de Mazda

Sub

Ik heb wat cheat sites afgezocht, en deze cheat staat nergens. Ik zou graag die cheat van je willen hebben.....

onder cheatte versta ik ook trainers gebruiken. en ik heb ergens een trainer gevonden waarmee je je eigen save game kan maken. aantal unlockte auto's, carreeer geld, aantal wingmen, enz. hier heb je de site, moet je wel de eerste downloaden

k hoop dat je er iets aan hebt

Edit: miss kan je ook nog hier kijken, gewoon zoeken met google dus :puh:

Bewerkt: door JoGuM
Geplaatst:

onder cheatte versta ik ook trainers gebruiken. en ik heb ergens een trainer gevonden waarmee je je eigen save game kan maken. aantal unlockte auto's, carreeer geld, aantal wingmen, enz. hier heb je de site, moet je wel de eerste downloaden

k hoop dat je er iets aan hebt

Edit: miss kan je ook nog hier kijken, gewoon zoeken met google dus :puh:

Dit versta ik meer onder Modee dan Cheats....

Geplaatst:

De Mazda RX-8 ben ik mee begonnen omdat we er zelf ook een hebben,en dan is het leuk om met je eigen auto te scheuren ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...