Dennizzzz Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hallo, Ik weet dat vele van jullie heel goed overweg kunnen met photoshop, en andere overeenkomende programma's.. Mijn vraag is, aan allen die daar zo goed mee kunnen opschieten.. Zou iemand een plaatje dat ik heb, willen vergroten maar dat de kwaliteit blijft behouden? (Bijvoorbeeld: een plaatje van 100 bij 100 pixels, 200 bij 200 maken, zonder dat hij zo ''blokkig'' word) Als dit niet kan, zou iemand hem dan willen namaken? Uiteraard weet ik niet of 1 van deze 2 een mogelijkheid is om mijn plaatje groter te krijgen.. Iemand? Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 We kunnen het proberen, maar dan moet je wel een plaatje plaatsen. Anders kan het natuurlijk niet vergroot worden, maar er is uiteraard geen garantie dat het echt groter kan worden. Omdat Pixels dan uitgerekt worden, bij een JPG afbeelding zijn de pixels al erg verspreid en niet scherp dus die kan je wel vergroten, maar een PNG of Gif is vaak erg exact qua pixels en die leveren nogal eens wat problemen op, maar goed ik wil het natuurlijk wel proberen. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Dit is hem: Hij moet uiteindelijk eigenlijk 1024x960 worden.. (sorry bij mijn eerste post, was een slecht voorbeeld) En ja, ik weet dat hij veel groter moet.. Als iemand hem na kan maken, Oldskool mag je weg laten Alvast bedankt Summerbase Bewerkt: 14 juli 2007 door Dennizzzz Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Dat wordt wel een hele uitdaging, ik zie wel dat het een vector is dus misschien kan ik hem overtrekken en dan wat bij bewerken. Ik zal kijken wat ik kan doen... Wacht gerust en ga zitten in de wachtruimte (figuurlijk dan hé ). Hmm... 't is wel een hele klus, want dat plaatje wordt gewoon te veel vergroot, ik cancel sorry. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Goed, dat je het iniedergeval wilt proberen, Fijne stoelen in de wachtruimte Ik hoop dat 't lukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.