Jump to content

Kopen of niet


yosata

Kopen of niet  

134 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA IV kopen of niet waarom wel of niet

    • Misschien
      5
    • Ja, ik wil graag een nieuwe GTA
      77
    • Ja, ik krijg of heb een PS3 of Xbox 360 en wil een spel erbij
      26
    • Nee, veel te duur
      0
    • Nee, ik heb geen PS3 of Xbox 360
      18
    • Anders
      6


Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Biocount

    2

  • Steel Dogg

    2

  • IV trailer

    2

  • TomHagen

    2

Ga jij GTA IV kopen, ik waarschijnlijk niet.

1. ik heb geen console

2. te duur

3. als hij op de pc uitkomt lijkt hij me te veel ruimte in te nemen, maar dat valt te overwegen.

Yosata :cya:

Offtopic: Dat dacht ik bij San Andreas ook, maar dat viel ook reuze mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga jij GTA IV kopen, ik waarschijnlijk niet.

1. ik heb geen console

2. te duur

3. als hij op de pc uitkomt lijkt hij me te veel ruimte in te nemen, maar dat valt te overwegen.

Yosata :cya:

Offtopic: Dat dacht ik bij San Andreas ook, maar dat viel ook reuze mee.

Al jouw argumenten gelden voor de meeste games. Dat betekent dus dat jij alles download?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor veel mensen moeilijk te zeggen of ze een game gaan kopen zolang hij nog niet uit is. Natuurlijk hebben veel mensen al wel ideeën etc, maar ik denk dat pas echt veel mensen de game gaan kopen of pre orderen als er meer over bekend is. Ook duurt het nog een flinke tijd voordat de game uitkomt. Je kan natuurlijk wel als trouwe GTA fan zeggen dat je deze game zeker je collectie wilt hebben, en dan is het begrijpelijk als je hem nu al pre orderd.

1. ik heb geen console

Dat hoeft zeker geen reden te zijn om hem niet te halen. Als GTA IV uitkomt dan zijn er veel goede en nieuwe games verschenen voor de Xbox en de Playstation, en dan denk je er misschien anders over. Ook komt GTA IV misschien voor de PC (later pas), en aangezien je hier post neem ik aan dat je over een goede PC beschikt die GTA IV waarschijnlijk wel aankan.

2. te duur

Ik denk dat je het over de consoles hebt. De prijs is gewoon hetzelfde als elke andere game. De prijzen van de consoles zijn inderdaad wat aan de hoge kant, maar dit gaat snel minder worden. Ook komen er steeds meer consoles op marktplaats, die je met een paar andere leuke games voor veel minder kan kopen dan in de winkel.

3. als hij op de pc uitkomt lijkt hij me te veel ruimte in te nemen, maar dat valt te overwegen.

Dit lijkt me niet zo'n heel groot punt. Zoals ik eerder zei komt hij waarschijnlijk ook wel voor de PC, en als hij dan teveel ruimte inneemt kan je hem altijd nog wissen na het spelen. Het enige minpunt van de PC is dat je wat langer moet wachten, maar als je geen console wilt dan lijkt dit me geen probleem.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ga een PS3 kopen en later ook GTA IV. Maar ik heb ook al een PS2 en er is geen ruimte voor een Xbox 360. Dat vind ik onhandig. Ik wil alle spellen wel op 1 console kunnen spelen en natuurlijk op dezelfde joystick.

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk op dezelfde joystick.

De controller van de PS3 is wel een beetje veranderd ;) De vibratie is nu weg ;)

De PS3 controller is juist zeer weinig verandert ivg met de PS2 controller...

maar ik koop IV iig voor PS3, want di hebk al 1.

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk op dezelfde joystick.

De controller van de PS3 is wel een beetje veranderd ;) De vibratie is nu weg ;)

De PS3 controller is juist zeer weinig verandert ivg met de PS2 controller...

maar ik koop IV iig voor PS3, want di hebk al 1.

ohja? de 360 controller ivg met de xbox 1 controller is minder veranderd dan de ps3 controller hoor :puh:

vibratie weg, en sixaxis erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk op dezelfde joystick.

De controller van de PS3 is wel een beetje veranderd ;) De vibratie is nu weg ;)

De PS3 controller is juist zeer weinig verandert ivg met de PS2 controller...

maar ik koop IV iig voor PS3, want di hebk al 1.

ohja? de 360 controller ivg met de xbox 1 controller is minder veranderd dan de ps3 controller hoor :puh:

vibratie weg, en sixaxis erbij.

Ja maar dan nog is ie weinig verandert.

zelfde model ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...