Jump to content

Bruggen afgesloten wegens orkaan?

yosata

Recommended Posts

Volgens wikigta zijn de bruggen tussen de twee grootste eilanden afgesloten vanwege een orkaan die richting vice city zou gaan(volgens het verhaal dan), alleen ik heb niet ontdekt waar je dat in het spel kan vinden, of in het boekje, weet iemand dat misschien want dan klopt het verhaal in mijn hoofd weer wat meer.

Yosata ^_^

Delen op andere websites

Aan het begin van het spel. Dus als je al een stukje hebt gereden richting het hotel. Krijg je op je scherm een berichtje:

Storm warning

All bridges to the

mainland have been closed

Ook krijg je een onderbreking op het radiostation wat je aan het luisteren bent. Met details over de orkaan.

In het spel merk je niets van deze orkaan. Dat hoor je later ook. De orkaan is langs Vice City getrokken. :Y

Delen op andere websites

Ik wist niet eens dat dat zo was:O maar daarom zijn dus al die bruggen dus tot zo'n missie gesloten cker??

Jep, alleen ik heb ergens gehoord dat er wel huizen kapot zijn op 1 van die eilandjes middenin.

Delen op andere websites

Ik wist niet eens dat dat zo was:O maar daarom zijn dus al die bruggen dus tot zo'n missie gesloten cker??

Jep, alleen ik heb ergens gehoord dat er wel huizen kapot zijn op 1 van die eilandjes middenin.

nooit gezien mede venlonear

Delen op andere websites

Op Starfish Island niet iig :N

Op Prawn Island zijn ongeveer alle huisjes kapot, behalve de Film Studio. Maar dat is al zo voordat die orkaan is geweest, dat zijn gewoon een stel oude vervallen villa's. Hoe ik dit zeker weet? Bij Phon Phenm 98 ofiets (sorry, lang geen VC meer gedaan), dan moet je vanuit een heli mensen in die villa's, die dan al helemaal oud en lelijk en vervallen zijn ;)

Delen op andere websites

De orkaan is eigenlijk bedoeld om de poorten tussen het Westelijk eiland en het Oostelijk eiland af te sluiten. Alle bruggen tussen deze 2 eilanden zijn afgesloten. Ook zijn de poorten naar Starfish Island ook tijdelijk gesloten tot dat je een telefoontje krijgt van Diaz. De orkaan is eigenlijk bedacht om de eilanden eerst tijdelijk ontoegankelijk te maken tot dat je de juiste missie/telefoontje hebt gekregen, dan kan je naar die eilanden toe om je resterende missies te voltooien ! ;)

Bewerkt: door Wijst
Delen op andere websites

Inderdaad, dat zie je in meer GTA's, in de vroege GTA's was gewoon één stad toegankelijk, en kon je pas in een andere als je de hele stad uitgespeeld had, en zo naar het andere level ging. In GTA3 werd he smoesje gebruikt dat de ene keer de brug kapot was door een aanslag (zag je in de intro) en de andere keer dat de lift brug naar Staunton kapot was, in VC van die storm, in SA omdat je in LS moet blijven van Tenpenny en in LCS dat de veerdienst aan het staken is. Zo moet er telkens een smoes bedacht worden.

Deze "toevallige" obstakels verdwijnen altijd na een bepaalde missie, zo wordt de eerste poort in VC open gezet na het voltooien van Guardian Angels, dan is Starfish Island toegankelijk, andere kleinere gedeelten als het Spand Express gebouw en de Leaf Links worden na missies die er als eerste iets mee te maken hebben toegankelijk gemaakt. Het tweede eiland is toegankelijk na de missie Phnom Penh '86, na deze missies zul je ook op het eerste eiland helikopters tegenkomen, deze zijn er in het begin nog niet, evenals boten, omdat je er anders mee naar het andere eiland zou kunnen varen of vliegen.

Delen op andere websites

Dus in alle GTA's waren zo dat de bruugen dicht zijn tot je een bepaalde

missie moest afhebben?

Maar die van GTAIII en VC zijn echt leugens.

Je ziet de orkaan niet eens :bonk:

In SA is afgesloten bruggen zeer realsitsch omdat het niet mag.

Maar die van VC is een beetje overdreven terwijl je niet eens een orkaan ziet

rondsuizen :duh:

Delen op andere websites

Bij GTA III gaat het om reparaties aan de brug. Hier is weinig van te zien. In Vide City gaat het om een orkaan dreiging. De bruggen worden dus uit voorzorg afgesloten.

Over GTA San Andreas. Je krijgt de politie achter je aan omdat je niet weg mag, maar de wegen en bruggen zijn voor al het verkeer afgesloten. Dit komt door een aardbeving die is geweest.

Delen op andere websites

Bij GTA III gaat het om reparaties aan de brug. Hier is weinig van te zien. In Vide City gaat het om een orkaan dreiging. De bruggen worden dus uit voorzorg afgesloten.

Over GTA San Andreas. Je krijgt de politie achter je aan omdat je niet weg mag, maar de wegen en bruggen zijn voor al het verkeer afgesloten. Dit komt door een aardbeving die is geweest.

Die brug is in ieder geval wel kapot, dat je er dan niet overheen kunt is logisch. Ik vind die van Vice City opzich wel goed, die van die aardbeving vind ik vaag, heb ik trouwens nog niet eerder gehoord. En het lijkt mij ook vreemd dat de hele politiemacht in wordt gezet bij SA als één corrupte agent zegt dat ze iemand niet verder mogen laten gaan dan de bruggen naar de andere steden. Wat dat betreft vind ik de "smoes" bij LCS nog altijd het beste, de veerbootdienst houdt een staking, beetje onrealistisch dat die zó lang duurt, maar toch wel geinig.

Delen op andere websites

Volgens mij, zie je in een filmpje de afgesloten bruggen met een zwart/grijze lucht erboven hangen!

Misschien is dat wel de orkaan geweest, en verder in het spel merk je er inderdaad niks van.

Van J.V 8)

Delen op andere websites

Fout gedacht, later in het spel hoor je dat de orkaan langs Vice City is getrokken, hij is er dus nooit geweest. Dit zul je ook merken als je m.b.v. cheats naar de overkant ga, er is niks aan de hand, het is puur om je van het tweede eiland vandaan te houden. In Vice City komen geen orkanen voor.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...