Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 Fout gedacht, later in het spel hoor je dat de orkaan langs Vice City is getrokken, hij is er dus nooit geweest. Dit zul je ook merken als je m.b.v. cheats naar de overkant ga, er is niks aan de hand, het is puur om je van het tweede eiland vandaan te houden. In Vice City komen geen orkanen voor. klopt en dat met die zwarte lucht enzo dan zal het wel net niet aan het regenen zijn toen jij dat filmpje zag dus gewoon stom toeval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Waneer gaan die bruggen precies open dan? Want bij mij zijn ze volgens mij al vanaf het begin open.. Volgens mij na die missie van die boot dat je al die gastjes vanaf een trap moet doodknallen kan je al naar dat vliegveld enzo en naar die haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Waneer gaan die bruggen precies open dan? Want bij mij zijn ze volgens mij al vanaf het begin open.. Volgens mij na die missie van die boot dat je al die gastjes vanaf een trap moet doodknallen kan je al naar dat vliegveld enzo en naar die haven. De bruggen zijn sowieso niet al van het begin open, maar pas vanaf de missie 'Phnom Penh '86' van Diaz. In deze missie moet je met een heli naar Prawn Island, waar je moet schieten op handlangers die staan op de 3 vervallen villa's. Daarna moet je naar binnen, het koffertje pakken en je word dan als het goed is weer opgehaald door de heli, waarnaar de missie gehaald zal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Je kan toch al na die derde missie van die boot naar het tweede eiland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Je kan toch al na die derde missie van die boot naar het tweede eiland? Van welke boot bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Je kan toch al na die derde missie van die boot naar het tweede eiland? Jij bedoeld Starfish Island, deze is inderdaad na Guardian Angels berijk baar maar Matthijs heeft het over het grote linker eiland. Deze is pas toegankelijk na Phnom Penh '86. Starfish Island wordt niet als een appart eiland gezien.. Bewerkt: 24 juli 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Starfish Island is maar één van de plekken die apart opengaan. Zo gaan de Leaf Links en Spand Express ook pas open na bepaalde missies. Misschien handig om te weten dat de Marina ook opengaat na Phnom Penh '86. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Dat is ook best logisch want als je al in de Marina kan vóór die missie dan kan je al naar het 2e eiland xD Hoezo is SpandEXPress eigenlijk gesloten of niet toegankelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Spand Express is het bedrijf dat Avery Carrington wil opkopen voor zijn verbouwplannen. Ze willen helaas niets verkopen, dus wil hij ze faillet laten gaan. In de missie Riot zorg jij hiervoor door de drie bedrijfsauto's (de Spand Expresses) te laten ontploffen. Voor de missie zit het toegangshek dicht, na de missie is het open. Achter dit hek zit ook een Hidden Package. Waarom het niet toegankelijk is weet ik eigenlijk niet, later kom je er toch nooit meer, een reden kan zijn dat het bedrijf voor het faillisement wel actief moet lijken, een open hek is dan misschien onlogisch, maar verder wordt er ook nooit meer op Spand Express ingegaan. De enige keren in het spel zijn: 1. Jury Fury, als één van de juryleden weg probeert te rijden, krijg hij een aanrijding met een Spand Express. 2. Riot, hier moet je het bedrijf failliet laten gaan door bij een demonstratie de drie bedrijfsauto's te laten ontploffen. 3. Phnom Penh '86, als je in de heli zit op weg naar Prawn Island, springt een medewerker van Spand Express van de brug bij de Leaf Links. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Aja , bedankt voor de glasheldere uitleg , ik heb al tijden geen VC meer gespeeld(als het kon zou ik het zeker doen ) maar nu weet ik het allemaal weer en zelfs iets meer want tijdens die missie van Diaz wist ik eigenlijk niet dat er iets onder me gebeurde , keek altijd maar een beetje naar de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speakrslayer Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Storm warningAll bridges to the mainland have been closed Dit staat volgens mij ook op de borden op de brug naar het mainland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.